ویژه های خبری

با حضور اعضای شورای اسلامی سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر ملارد به ریاست حسن ملایی برگزار گردید.
در این جلسه اعضای شورای اسلامی به بررسی ۵ لایحه ارسالی به شورا پرداختند که مهمترین آنها؛ راه اندازی باجه بانک شهر در شهرداری ملارد،ساخت قبور جدید و بازسازی قبور قدیم و پیگیری اجرای مصوبات شورا را می توان نام برد.
در ادامه این جلسه دکتر حق وردی نماینده مردم شهرستان‌های ملارد، شهریار،قدس در مجلس شورای اسلامی مهمان ویژه شورای اسلامی شهر ملارد بود و اعضای شورای اسلامی نسبت به ارائه توضیحات در خصوص موضوعات و مشکلات مهم شهر ملارد که مورد مطالبه مردم است، پرداختند و در خصوص مواردی همچون؛ اتمام بیمارستان ملارد، مشکل سند های پلاک ۴۳، قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، مترو و دیگر موضوعات سخنانی را بیان نمودند.
در ادامه این جلسه دکتر حق وردی ضمن تسلیت ایام فاطمیه به همه شهروندان حوزه ی مشق گفت: تلاش های بسیاری در راستای تکمیل و راه اندازی بیمارستان شهرستان ملارد صورت گرفت اما به دلایل مختلف تا امروز شاهد افتتاح این پروژه نبودیم اما در آخرین جلسه ای که با مسئولین ذیربط در این خصوص انجام پذیرفت این بیمارستان تا بهمن ماه سال جاری به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید. وی خاطر نشان ساخت بیمارستان ملارد و قدس جزو مراکز درمانی مجهز استان تهران محسوب می‌گردند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود در خصوص رفع موانع پروژه متروی شهری نیز جلسات متعددی تشکیل شده است که انشاالله هم‌زمان با این پروژه طرح قطار بین شهری نیز کلید خواهد خورد. نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص موضوعات دیگر همچون پلاک ۴۳، مشکلات اسناد ملارد و دیگر موضوعاتی که توسط اعضای شورای اسلامی بیان شد توضیحاتی در ارائه فرمودند.

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد