ویژه های خبری

افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی شهدای سلامت ملارد

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت شهرستان ملارد با حضور وزیر بهداشت و درمان و استاندار تهران صبح روز پنجشنبه 12 اسفند ماه افتتاح گردید.

صبح روز پنجشنبه 12 اسفندماه 1400 همزمان با اعیاد خجسته شعبانیه  بیمارستان  تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت شهرستان ملارد مورد بهره‌برداری قرار گرفت و این مرکز بهداشتی درمانی رسما آغاز به کار کرد. در این مراسم عین الهی وزیر بهداشت و درمان، منصوری استاندار تهران ، حق وردی نماینده مردم ملارد،شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام خوبانی امام جمعه شهر ملارد، حجت الاسلام خوبرو امام جمعه شهر صفادشت، حجت السلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار ،دکتر پازوکی ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران ،ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر ملارد ؛ سرهنگ جهانی نژاد فرمانده سپاه ناحیه ملارد، سرهنگ خدایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد ، بهمنی شهردار ملارد و معاونین ایشان، خدایار رییس و اعضای شورای شهر صفادشت،کریمی شهردار صفادشت، مشعشعی بخشدار مرکزی، دیگر مسئولین شهرستان ، خیرین سلامت و‌ معتمدان محلات و مردم شریف و شهید پرور شهرستان ملاردحضور داشتند. 

عین اللهی وزیر بهداشت و درمان ضمن قدردانی از زحمات تمامی دست اندرکاران احداث  و تجهیز این بیمارستان اظهار کرد: جا دارد از زحمات مدیریت شهری ملارد ؛ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ملارد تشکر و قدردانی نمایم که تمام تلاش خود را جهت احداث و اختصاص زمین و تجهیز و راه اندازی بیمارستان شهدای سلامت ملارد به کار بستند.

منصوری استاندار تهران نیزضمن ابراز خرسندی از احداث و بهره برداری از این مرکز بهداشتی درمانی عنوان کرد: ضرورت وجود بیمارستان برای شهرستان ملارد، مجموعه استانداری تهران را موظف کرد تا  عزم خود را جزم کند و با اولویت قرار دادن رفع موانع و مشکلات راه اندازی و خدمات رسانی بیمارستان۱۶۰ تخت خوابی شهرستان ملارد ، اجرای این مهم را در اسرع وقت محقق سازد. وی افزود : تراکم جمعیت حدود ۴۰۰ هزار نفری شهرستان ملارد و فقر سرانه‌های بخش بهداشت و درمان در این شهرستان، ضرورت تسریع در تکمیل و بهره‌برداری این پروژه را دو چندان میکرد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد ضمن تبریک به مردم نجیب و شریف شهرستان ملارد و ابراز پوزش به سبب طولانی شدن زمان افتتاح بیمارستان گفت: بنده به عنوان نماینده مردم به نوبه خود وظیفه پیگیری و به نتیجه رساندن این پروژه مهم و ارزنده را داشتم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبودم . وی بیان داشت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدای سلامت شهرستان ملارد یکی از مجهزترین بیمارستان‌های غرب استان تهران است که از لحاظ امکانات و تجهیزات به گونه‌ای طراحی شده که بیمار و خانواده بیماران بدون دغدغه و نگرانی از تمامی خدمات بهداشت و درمان این مرکز بهره مند شوند. 

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد