ویژه های خبری

⭕️برگزاری یکصد و نود و دومین جلسه شورای اسلامی شهر ملارد
? یکصد و نود و دومین نشست علنی پارلمان شهری شهرملارد با حضور اعضای شورای اسلامی ، شهردار و به ریاست فخرالدین آئینه وند برگزار گردید.
? در این جلسه ابتدا رئیس شورای اسلامی ملارد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره سخت کوشان و دلاورمردی ها و از خود گذشتگی های شهدا، رزمندگان ، ایثارگران ، جانبازان و جان بر کفان هشت سال دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا ضمن بهره‌وری از برنامه‌های این هفته نسبت به عمق ایثارگری های رزمندگان اسلام تدبیر و اندیشه کنیم .
فخرالدین آیینه وند همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت : پیگیری و نظارت بر طرح‌های عمرانی و اتمام پروژه های نیمه تمام طبق برنامه های ابلاغی و مصوبات شورای اسلامی تاکید نمود.
?در ادامه این جلسه به هفت بند از دستور کار جلسه علنی شورای اسلامی ملارد پرداخته شد که در خصوص مواردی همچون: اعلام وصول صورتجلسه شماره ۱۸۸ و بررسی و رفع مغایرت های بند های 7و 8 ، گزارش عملکرد شهرداری برای پروژه های عمرانی همچنین بررسی خرید پلاکهای 43/1115 و همچنین دیگر لوایح ارسالی بحث و گفتگو گردید
?در پایان نیزصادق کولیوند شهردار ملارد در این جلسه به ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه های عمرانی در حال اجرا پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد به بهره‌برداری رسیدن این پروژه ها خواهیم بود.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد