ویژه های خبری

عصر روز گذشته تشکیل گردید

عصر روز گذشته جلسه رسمی 160 شورای اسلامی شهر ملارد با حضور ریاست و دادستان محترم دادگستری شهرستان ملارد تشکیل گردید

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ملارد ، روز گذشته جلسه رسمی 160 شورای شهر با حضور ریاست و دادستان محترم دادگستری شهرستان ملارد، کولیوند شهردار ملارد، معاونین شهردار آقایان یگانه،رحمتی،اطیابی و مدیریت امور مالی آقای راهی و مسئول درآمد آقای عبادی وسایر کارشناسان  پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید تشکیل گردید.

در ادامه جلسه ریاست و اعضای شورای شهر ملارد ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و عرض خیر مقدم خدمت جناب آقای محمودی ریاست محترم دادگستری و جناب آقای جبله دادستان محترم، آقای کولیوند شهردار ملارد و تمامی حاضرین در جلسه،هر یک به بیان و طرح مشکلات شهرستان اعم از مشکلات حوزه حریم،تقاضای طرح مشکل زمین آرامستان در شورای تامین،املاک قولنامه ایی،جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز ،تاکید امنیت بیشتر در ایام نوروز،مدیریت در کاهش ناهنجاریهای اجتماعی ،همکاری و تعامل دادگستری و شهرداری ملارد،حمایت از شهرداری جهت رفع سد معبر خصوصا در ایام پایانی سال،و موارد دیگر اشاره نمودند.

در ادامه آقای محمودی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای محترم شورا به جهت انتخاب آقای کولیوند به عنوان شهردار ملارد ، ابراز امیدواری کردند که این امر نتایج مطلوبی برای توسعه شهر و احقاق حقوق شهروندان را در پی خواهد داشت. ایشان فرمودند قوه قضاییه آماده همکاری در همه زمینه ها با مجموعه مدیریت شهری میباشد و با اشاره به مشکلات مطروحه از سوی اعضای شورا در مورد هر کدام از مشکلات ارائه طریق نمودند.

همچنین جناب آقای جبله دادستان محترم شهرستان ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) فرمودند : توجه به فرهنگ اسلامی برای تحقق اهداف عالیه اسلام و تاکید به استفاده از فرصتهای باقیمانده برای خدمت به مردم  از مهمترین مسائلی است که میبایست مجموعه مدیریت شهری به آن توجه ویژه ایی داشته باشند. ایشان در خصوص مسائل مطروحه توسط اعضای شورا توضیحات لازم را بیان داشته و جهت حل این مشکلات ارائه طریق نمودند.

 

نوشتن دیدگاه

Comments are now closed for this entry

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد