ویژه های خبری

ردیف اعتبارات حوزه خدمات شهری شهرداری ملارد افزایش یافت.

بیستمین و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ملارد به ریاست حسن ملایی و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

در این جلسه حسن ملایی رئیس شورای اسلامی شهر ملارد از افزایش ردیف بودجه و اعتبارات حوزه خدمات شهری شهرداری ملارد خبر داد. وی در این مورد گفت: از آنجا که حوزه خدمات شهری شهرداری می تواند خدمات ارزنده و با القوه ای در سطح شهر انجام دهد و با توجه به آغاز فصل سرما و بارندگی ها ، شورای اسلامی شهر ملارد برای خدمت رسانی مطلوب تر و بهبود عملکرد در این حوزه با لایحه پیشنهادی افزایش اعتبارات حوزه خدمات شهری موافقت نمود.

حسن ملایی خاطرنشان ساخت: این اعتبارات در حوزه‌های مختلف خدمات شهری و همچنین ستاد بحران تزریق خواهد شد تا مدیران شهرداری بیش از پیش در راستای انجام وظایف خود به مردم مصمم تر اقدام نمایند.

در ادامه این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ملارد ، ١٢ بند از دستور کار جلسه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند که می توان به مواردی همچون بررسی اعلام مغایرت در بند ٢ صورتجلسه شماره ١٨ و رفع اشکالات آن ، بررسی اعلام مغایرت در بند ٣ صورتجلسه شماره ١٨ ، بررسی درخواست مجمع خیرین مدرسه ساز در خصوص تخصیص زمین برای احداث مدرسه ، افزایش ردیف بودجه ای مرتبط با خدمات شهری ، پرداخت هزینه پروژه های اجرا شده ، تامین اعتبار جهت آماده سازی معابر تعاونی‌های ده گانه واقع در اراضی فرامرزیه ، بازسازی اتوبوسهای فرسوده بخش خصوصی تحت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملارد و دیگر موارد اشاره کرد .

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد