ویژه های خبری

با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ملارد سی و هشتمین جلسه علنی و رسمی شورای شهر ملارد به ریاست حسن ملایی برگزار گردید.
در این جلسه اعضای شورا در خصوص 11 بند از دستور جلسه و لوایح ارسالی بحث و تبادل نظر نمودند.
همچنین پس از این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ملارد با معتمدین محلی جلسه ای اختصاصی داشتند و معتمدین محلی نیز در خصوص مشکلات ،مسائل و درخواست های شهروندان از مدیریت شهری در رابطه با مواردی همچون جمع آوری زباله،رفع سد معبر،دستفروشان،ارتقاءامنیت،آسفالت و بهسازی معابر،و موضوعات دیگر مواردی را بیان نمودند و اعضای شورا نیز به همراه شهردار به پاسخگویی اقدام نمودند.
رئیس شورای اسلامی شهر ملارد در این جلسه گفت:تمام همت و تلاش ما برای رفع مشکلات مردم جمع شده است و عزم جدی در شورای انقلابی ششم برای بهبود مسائل سطح شهر به کار گرفته شده است.
وی افزود مشکلات بسیار است و حل نمودن آن حق مردم است انشااله با برنامه ریزی هایی که در این خصوص در راستای تصویب مصوبات و نظارت جدی اعضای شورا بتوانیم در کوتاهترین زمان نسبت به حل آنها اقدام نمائیم.
وی خاطرنشان کرد:معتمدین محلی سهم بزرگی برای انتقال درست درخواست های مردمی دارند لذا شورای اسلامی در این جهت همواره هم فکر و همراه این عزیزان خواهند بود.
گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر ملارد در این جلسه در خصوص مواردی همچون لایحه ی ارسال صورتجلسه ی کمیته شهرسازی و معماری،در خصوص پرونده های ارسالی،به کارگیری مشاور در حوزه های فنی و عمرانی،برگزاری مزایده هایپر مارکت کوروش ملارد توسط سازمان ساماندهی مشاغل،برگزاری مناقصه عمومی جذب پیمانکار،حفظ و نگهداری فضای سبز،بررسی لایحه اعتبارات یارانه ، کمک به سازمان حمل و نقل و بار مسافر،پیگیری اجرای مصوبات شورا و ارسال مجدد لایحه انعقاد قرارداد زنده گیری سگ های بلاصاحب تصمیم گیری نمودند.

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد