ویژه های خبری

صبح امروز برگزار گردید

صبح امروز 98/12/20 جلسه رسمی 165 شورای اسلامی شهر ملارد برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ملارد صبح امروز سه شنبه 98/12/20 جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ملارد با حضور دکتر عسگری مدیریت محترم شبکه بهداشت شهرستان ملارد تشکیل گردید.

در این جلسه آقای دکتر عسگری اطلاعات جامعی در خصوص بیماری کوید 19 و راههای انتقال و پیشگیری از این بیماری عنوان نمودند. در ادامه ایشان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه مدیریت شهری به جهت همکاری همه جانبه و بکارگیری حداکثر توان جهت مقابله با شیوع بیشتر کرونا در شهرستان اذعان داشتند : اعضای محترم شورا و همچنین شهردار ملارد از ابتدای شیوع این بیماری در سطح شهرستان ملارد بصورت تمام وقت در کنار پرسنل شبکه بهداشت بوده و با استفاده از تمامی تجهیزات و ماشین آلات ، ضد عفونی معابر اصلی و فرعی شهر همچنین ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان را در دستور کار خود قرار داده و این مهم را به نحو احسن انجام داده و کماکان نیز در حال انجام میباشد. ایشان همچنین از اعضای محترم شورای ملارد بابت تصویب مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جهت خرید اقلام بهداشتی و تحویل آن به شبکه بهداشت قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه نرخ کرایه های پیشنهادی سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری ملارد مطرح و آقای عبدالملکی در این خصوص توضیحاتی ارائه نمودند که پس از بحث و تبادل نظر و اصلاح بعضی موارد لایحه مذکور تصویب گردید.

نوشتن دیدگاه

Comments are now closed for this entry

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد