ویژه های خبری

?پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر ملارد به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد

⭕️محبوب اکبری رییس شورای اسلامی شهر ملارد طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد ماه را تسلیت عرض نمود.

♦️درمتن این پیام آمده است :

?14 خردادماه خاطره‌ای تلخ و غم بار را در تاریخ انقلاب اسلامی و ذهن و قلب ملت بزرگ ایران برجای گذاشت ، روزی که امام خمینی (ره) کبیر وبنیان گذار انقلاب اسلامی به ملکوت اعلا پیوست.
?امام خمینی (ره ) به عنوان چراغی هدایت گر و رهبری آزاده سال‌ها با استبداد مبارزه کرد و با روشن ساختن چهره پلید طاغوت و استعمار به مردم ، انقلابی را تشکیل داد که بنیانگذار حق خواهی و عدالت طلبی در دنیا شد.

? او مردی آزاده و فقیهی وارسته بود که با علم الهی و رهبری هوشیارانه خود در مقابل خدعه و نیرنگ کشور های ابر قدرت و دشمنان اسلام ایستادگی و مقاومت کرد

?او آزاد مردی بود که با تکیه بر خداوند ، مشق آزادگی را بر ملت ما هدیه نمود و باعث تغییر تفکر مردم در راستای مبارزه با ظلم و ستمگری شد .

?شورای اسلامی شهر ملارد ضمن تجدید بیعت مجدد با راه ، اهداف و آرمان های امام (ره) که همان آرمان های بزرگ نظام اسلامی و شهدا است ، فرا رسیدن سالروز ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد ماه روز قیام خونین مردم ایران که یاران از جان برکفان این نظام توسط دژخیمان طاغوت به خاک و خون کشیدند را به ملت همیشه سرافراز ایران و مردم شریف شهر ملارد تسلیت عرض می نماید.
امید است در سایه ی رهبری مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب که پس از امام خمینی (ره ) پرچم این نظام را به بهترین شکل بر روی قله های عزت و افتخار برافراشته کرد است بتوانیم خدمتگزار صدیق این نظام و مردم عزیز شهر ملارد باشیم .

نوشتن دیدگاه

Comments are now closed for this entry

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد