ویژه های خبری

اعضای شورای اسلامی شهر ملارد طی پیامی روز چهاردهم تیرماه مصادف با گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک عرض نمودند .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ملارد، اعضای شورای اسلامی شهر ملارد طی پیامی روز چهاردهم تیرماه مصادف با گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک عرض نمودند .

در متن این پیام آمده است :
بدون تردید یکی از ارکان بزرگ خدمت رسانی به مردم شهرداری ها پس از آن دهیاری ها را می توان نام برد که بیشترین مراجعات مردم را هر روزه پاسخگو هستند .
این نهادهای خدمات رسان مردمی همواره درصددند تا با بهره گیری از حداقل ها و پتانسیل های مختلف در جهت رفع مطالبات مردمی گامهای مستعدی را بردارند و خوشبختانه امروزه علیرغم وجود مشکلات شدید اقتصادی ، شاهد تنومند شدن بدنه خدمات رسانی و اقدامات موثر مجموعه مدیریت شهری و روستایی در جهت ایجاد شهرها و روستاهای مطلوب و استاندارد و دارای زیرساختها و امکانات لازم هستیم .
 اعضای شورای اسلامی شهر ملارد بر خود وظیفه می دانیم ضمن تبریک این روز بزرگ از تمام تلاشها ، زحمات و خدمات شبانه روزی کارکنان و پرسنل خدوم شهرداری ها و دهیاری ها به ویژه شهرداری شهر ملارد قدردانی نماییم و امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر در جهت احقاق حق مردم و رفع نیازهای آنها گامهای مطلوب تری را برداریم .

روابط عمومی شورای اسلامی شهر ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد