ویژه های خبری

متن پیام بدین شرح است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

و چه زیباست در آستانه میلاد سرور و سالار شهیدان فرزندی از ایران زمین با سرمایه جوانی و برای پاسداری از امنیت مردم سرافرازانه با لباس سبز خدمت و آغشته به خون خویش به دیدار سرور و مولای خویش امام حسین (ع) برود.
امنیت و آسایش در جامعه عزیز ما سرمایه ای ارزشمند است و حاصل تلاش و مجاهدت های شبانه روزی فرزندان این مرز و بوم می باشد، فرزندانی که بی منت و خالصانه جان شیرین خویش را در کف گرفته اند و برای حفاظت و حراست از امنیت تا پای جان میروند.
خبر شهادت جوان بسیجی دلاور ،استواردوم "محمدمهدی وکیلی" از ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر و فرزند برومند همکار بازنشسته ارجمندمان در مجموعه مدیریت شهری که درعملیات تعقیب وگریز فروشندگان موادمخدرمورد حمله مسلحانه قرارگرفته وبه درجه رفیع شهادت نائل آمد در آمیزه‌ای از افسوس و درد و غرور و افتخار موجب تألم فراوان گردید.
اینجانبان این حادثه را به خانواده آن شهید عزیز، همکاران و مردم شهید پرور البرز و ملارد که با تقدیم شهدای گرانقدر، همواره در راستای تامین امنیت جامعه پیشگام بوده‌اند تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهید گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت داریم.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد