بيست و پنجمين جلسه شوراي اسلامي شهر ملارد در تاريخ 92/9/11 در محل شورا با حضور اعضا و به رياست آقاي سيدعلي مرزاني تشكيل كه پس از تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيد دستور جلسه توسط منشي جلسه قرائت گرديد كه سپس ميهمان جلسه جناب آقاي مهندس خراساني شهردار ملارد درخصوص تعدادي از بندهاي دستور جلسه توضيحاتي را به سمع اعضاء رسانيد و مجدداً جلسه با حضور نمايندگان اداره آبفاي شهرستان ملارد ادامه يافته و در ارتباط با تبصره 3 قانون اداره آبفا توضيحاتي در جلسه ارائه شد كه در نهايت پس از ترك جلسه توسط ميهمانان دعوت شده درخصوص دستور جلسه به شرح ذيل تصميم گيري شد :
1- نامه شهرداري به شماره 26127/120 مورخ 13/8/92 درخصوص ايجاد شبكه ژئودزي با استفاده از نقاط GPS در سيستم تصوير UTM منطبق بر بيضوي 84 WGS كه به منظور كيفيت بخشيدن به امر توليد نقشه هاي UTM و همچنين آماده سازي بر ايجاد سيستم GIS در آينده براي شهرداري و اهميت اتصال به شبكه سازمان نقشه برداري كشور و سازمان ثبت و ايجاد سيستم كاداستر با اعتباري به مبلغ 000/000/511 ريال ( پانصد و يازده ميليون ريال ) از رديف اعتباري 3091009202 بودجه سال جاري كه اين سيستم مي تواند در تعيين بروكف پروانه هاي صادره قدم موثري را ايجاد نمايد در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر با توجه به نظر كميسيون برنامه و بودجه شورا ، پيشنهاد شهرداري به استناد تبصره دو ذيل ماده 4 آئين نامه مالي شهرداري با رعايت ساير ضوابط و مقررات به تصويب رسيد. ( با 13 رأي )
2- نامه شهرداري به شماره 28254/188 مورخ 4/9/92 درخصوص پرداخت حق الزحمه انتخابات به تاكسيداران سازمان تاكسيراني شهر ملارد با مابه التفاوت حق الزحمه به ميزان 000/070/294 ريال (دويست و نود و چهار ميليون و هفتاد هزار ريال) از محل اعتبارات ماده 16 رديف 41610 وظيفه خدمات شهري در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر با توجه به اينكه قبلاً توسط شوراي محترم دوره سوم مبلغ 000/000/420 ريال در اين ارتباط به تصويب رسيده بود ، اعضاي شورا مقرر نمودند كه شهرداري و سازمان تاكسيراني ريز هزينه هاي ايجاد شده در رابطه با بكارگيري تاكسيداران در انتخابات را به شورا ارسال نمايند ، علي ايحال موكداً مقرر شد كه منبعد شهرداري و سازمانهاي تابعه قبل از اينكه از شورا مجوز دريافت نمايد از هرگونه هزينه اي جداً خودداري شود و براي آخرين بار اين موضوع موردمورد مدنظر قرار گيرد و از هرگونه اقدامي قبل از اخذ مجوز از شورا خودداري گردد. لذا پيشنهاد ارسالي با توجه به جميع جهات مشروط به ارسال ريز هزينه ها مورد موافقت قرار گرفت و مستند به بند 10 ماده 55 قانون شهرداري به تصويب رسيد. ( با 13 رأي )
3- نامه تعدادي از اعضاي شورا به شماره 3519/50 مورخ 3/9/92 درخصوص طرح جمع آوري كيوسكها و دكه هاي فاقد مجوز كه در سنوات قبل بدون اخذ مجوز از شوراي اسلامي شهر و طي مراحل قانوني تنها به استناد دستور شهردار يا ساير مسئولين وقت در سطح شهر و حتي بعضاً در فضاهاي شهري نصب گرديده كه موجبات نازيبايي و مشكلات عديده اي جهت شهروندان محترم را فراهم نموده ، با استناد به تبصره يك بند 2 ماده 55 فصل ششم قانون شهرداري (در وظايف شهرداري) طرح جمع آوري دكه هاي مذكور در دستور كار شورا قرار گرفته تا جهت اقدامات بعدي به شهرداري ابلاغ گردد در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر ، مقرر گرديد شهرداري نسبت به جمع آوري دكه هايي كه بدون مجوز شورا در سطح شهر نصب يا استقرار يافته است در اولين فرصت به استناد تبصره يك بند 2 ماده 55 قانون شهرداري اقدام و گزارش لازم را به شورا اعلام دارد كه اين پيشنهاد به تصويب رسيد و مقرر گرديد با عنايت به اينكه كيوسك و دكه از مصاديق سد معبر محسوب مي شود ، لذا هرگونه صدور يا درخواست صدور مجوز نصب كيوسك يا دكه از طرف شهرداري و سازمانها به طور جد خودداري شود. ( با 12 رأي ) ، مخالف : آقاي محمد خلج
4- نامه فرمانداري محترم شهرستان ملارد به شماره 6442/1/2947 مورخ 29/8/92 درخصوص ابهام در بند 9 صورتجلسه شماره 20 شورا در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر ، مقرر گرديد شهرداري نظر فرمانداري محترم را تأمين نمايد./ ( با 13 رأي )
بيست و سومين جلسه شوراي اسلامي شهر ملارد در تاريخ 27/8/92 در محل شورا با حضور اعضا و ميهمانان دعوت شده به جلسه آقاي علي اكبر خراساني شهردار ملارد ، جناب آقاي مهندس ترقي و آقاي سلطاني به رياست آقاي سيدعلي مرزاني تشكيل كه پس از تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيد دستور جلسه توسط منشي جلسه قرائت كه قبل از ورود به موارد دستور جلسه آقاي مرزاني رياست شورا ضمن خيرمقدم به ميهمانان جلسه درخصوص موارد مرتبط با حضور آقاي مهندس ترقي و شهردار محترم ملارد توضيحاتي را به سمع رسانيده و سپسآقاي خراساني درخصوص زمينهاي آقاي مهندس ترقي مواردي را مطرح نمودند و سپس آقاي مهندس ترقي در ارتباط با توافقات بعمل آمده با شهرداري در رابطه با زمينهاي مذكور نظرات راهبردي را ارائه نمودند که در نهايت مقرر گرديد در اولين فرصت نسبت به اجرائي شدن توافقات في مابين اقدامات لازم و قانوني را مرعي دارند و سپس با ذكر صلوات ميهمانان جلسه رسمي شورا ترك نموده و اعضاي شورا به شرح ذيل وارد دستور جلسه شدند :
1- نامه شهرداري به شماره 26960/130 مورخ 21/8/92 منضم به تصوير نامه سازمان مديريت پسماند درخصوص درخواست آقاي علي اكبري از كاركنان شهرداري مبني بر پرداخت مبلغ 000/000/50 ريال بصورت علي الحساب جهت تأمين هزينه هاي بيمارستان بابت حادثه تصادف و استرداد آن به شهرداري پس از دريافت مبلغ خسارت از بيمه در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداري با رعايت آئين نامه مالي شهرداري و با مسئوليت مستقيم سازمان پسماند (مديرعامل و مدير مالي) و نهايت شهرداري ملارد به تصويب رسيد تا در اولين فرصت ممكن نسبت به استرداد مبلغ موردنظر از طرف آقاي علي اكبري اقدام شود. ( با 11 رأي ) ، غايبين : آقايان عوض عشايرپور و عليرضا جمور
2- نامه شهرداري به شماره 22046/29539 مورخ 8/7/92 مبني بر ارسال پرونده شماره 29539 كه ملك موردنظر از املاك سرآسياب به مساحت 2400 مترمربع با كاربري مسكوني بدون اعمال ماده 101 قانون شهرداري بطور غيرمجاز تفكيك شده و مالكين جزء ، متقاضي ديواركشي قطعات مي باشند در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر و با امعان نظر به طرح موضوع در كميسيون عمران شورا پيشنهاد شهرداري مورد مخالفت قرار گرفت و به تصويب نرسيد و مقرر گرديد شهرداري براساس اصلاحيه ماده 101 قانون شهرداري اقدامات لازم را بعمل آورد. ( با 11 رأي ) ، غايبين : آقايان عوض عشايرپور و عليرضا جمور
3- نامه شهرداري به شماره 26275/42838 مورخ 13/8/92 درخصوص ارسال پرونده شماره 42838 متعلق به آقاي عباس وطن پرور منضم به صورتجلسه تنظيمي في مابين نامبرده و شهرداري مبني بر اخذ مجوز ديواركشي و تأسيس توليد كمپوست گياهي كه ملك موردنظر به مساحت 3000 مترمربع واقع در محدوده حريم شهر و فاقد كاربري مي باشد كه به شرح ذيل تصميم گيري شد :
1-3- مقرر گرديد درصورت موافقت از سوي مراجع ذيربط مودي هزينه هاي مربوط به صدور مجوز ساخت و ديواركشي كه شامل فروش تراكم و ساير عوارض قانوني مي گردد را مطابق با اخرين تعرفه مصوب شوراي اسلامي شهر به حساب شهرداري واريز نمايد.
2-3- مقرر گرديد شهرداري پس از انجام مراحل فوق توسط مالك نسبت به صدور مجوز ديواركشي در حدود اربعه : در شمال 45 متر ، در شرق 60 متر ، در جنوب 55 متر و در غرب 62 متر و مجوز ساخت : 1850 مترمربع واحد توليد كمپوست گياهي به استناد نامه شماره 81487/21/15/92 مورخ 27/7/92 جهاد كشاورزي به نام مشاراليه اقدام نمايد.
تبصره : طبق طرح جامع شهر ملارد ، ملك مذكور خارج از محدوده شهر و در محدوده حريم شهر واقع گرديده و فاقد كاربري مي باشد در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر مقرر گرديد شهرداري قبل از اجراي توافقنامه نسبت به اخذ مجوز كميسيون ماده 5 استانداري تهران اقدام و سپس برابر ضوابط و مقررات اقدام نمايد كه اين پيشنهاد با نظر موافق كميسيون عمران شورا به تصويب رسيد.( با 11 رأي )، غايبين : آقايان عوض عشايرپور و عليرضا جمور
4- نامه شهرداري به شماره 25962/145 مورخ 12/8/92 درخصوص مساعدت مالي به آقاي عزت حاجي زاده به مبلغ 000/000/2 ريال از محل اعتبارات ماده 17 رديف 41703 وظيفه خدمات شهري در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداري مستند به بند 10 ماده 55 قانون شهرداري مورد موافقت قرار گرفت و به تصويب رسيد. ( با 11 رأي ) ، غايبين : آقايان عوض عشايرپور و عليرضا جمور
5- نامه شهرداري به شماره 21959/123 مورخ 7/7/92 درخصوص درخواست سازمان پاركها و فضاي سبز جهت نصب و اجاره غرفه در ميدان آرش ، روبروي كيوسك نيروي انتظامي و در كنار پياده رو در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداري با امعان نظر به تبصره ذيل بند دو ماده 55 قانون شهرداري مورد مخالفت قرار گرفت و مقرر گرديد شهرداري دكه ها و غرفه هاي موجود را كه بدون سير مراحل قانوني و بدون مجوز در سطح شهر استقرار يافته اند در اسرع وقت جمع آوري و نسبت به ساماندهي كيوسكهاي موجود اعم از زيبا و هم شكل و درصورت لزوم جابجايي كيوسكهايي كه موقعيت مكاني آنها معضلات ترافيكي براي شهر و شهروندان ايجاد مي نمايد با ديد كارشناسي اقدام و از نتيجه اين شورا را مطلع نمايند. ( با 11 رأي ) غايبين : آقايان عوض عشايرپور و عليرضا جمور
6- نامه سازمان پاركها و فضاي سبز شهر ملارد به شماره 4766/152/ف مورخ 15/7/92 درخصوص نصب يك عدد دكه در محل لچكي جنب بازينو قسمت فضاي سبز واقع در تقاطع خيابان كشاورز و خيابان مارليك و تنظيم قرارداد اجاره با آقاي مسعود يوسفي حكيم آبادي در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر و با توجه به تبصره ذيل بند دو ماده 55 قانون شهرداري و ايجاد وضعيت نامطلوب در چهره شهر و تخريب فضاهاي سبز مورد مخالفت قرار گرفت و به تصويب نرسيد. ( با 11 رأي ) ، غايبين : آقايان عوض عشايرپور و عليرضا جمور
7- نامه فرمانداري محترم شهرستان ملارد به شماره 6256/1/2947 مورخ 21/8/92 درخصوص ابهام در تعدادي از بندهاي مصوبه شماره 17 اين شورا به شرح ذيل در جلسه مطرح گرديد :
1-7- بند شماره هفت : مقرر گرديد اعتبار موردنظر از رديف اعتباري نيم درصد صورت گيرد.
2-7- در مورد بند 11 : مقرر گرديد نظر فرمانداري محترم شهرستان ملارد تأمين شود كه به تأييد اعضاء رسيد. ( با 11 رأي ) ، غايبين : آقايان عوض عشايرپور و عليرضا جمور
8- نامه تعدادي از اعضاي شورا به شماره 3413/56 مورخ 26/8/92 مبني بر مذاكرات انجام شده در خلال جلسات انتخاب شهردار و جمعبندي نظرات اعضاي محترم شورا ، 45 بند پيشنهادات پيوست تحت عنوان بخشي از برنامه هاي چشم انداز چهارساله توسعه و پيشرفت شهر ملارد كه طي جلسه شماره 21 به منظور بررسي و زمانبندي اجراء في المجلس تحويل آقاي خراساني گرديد ؛ با دعوت از فرماندار محترم ، امام جمعه محترم و نماينده محترم مردم شهرستانهاي ملارد ، شهريار و شهر قدس در مجلس شوراي اسلامي ، بخشدار محترم مركزي ، شهردار منتخب و نيز تعدادي از خانواده هاي معظم شهدا و ائمه محترم جماعات مساجد شهر ، در يكي از جلسات رسمي ماه جاري بررسي و پس از تصويب جهت اجراء به شهرداري ابلاغ شود در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر مقرر گرديد طرح مذكور جهت برنامه ريزي ، زمانبندي مشخص و تعيين اولويت هاي اجرائي پس از وصول شهرداري حداكثر ظرف مدت ده روز با ارائه نظرات كارشناسي به شوراي اسلامي شهر ارسال تا در جلسه اي كه با حضور مسئولين مذكور و ارباب رسانه بررسي ، جمع بندي و در نهايت جهت اجراء به شهرداري ابلاغ گردد تا برنامه چهار ساله شهردار منتخب ملارد تحت عنوان برنامه مدون اجرائي تلقي و اجرائي شود كه اين پيشنهاد اعضاء به تصويب رسيد. ( با 12 رأي ) ، غايب : آقاي عوض عشايرپور
9- نامه تعدادي از اعضاي شورا به شماره 3422/45 مورخ 26/8/92 به منظور تأمين فضاي مناسب اداري جهت فعاليت شوراي اسلامي شهر ملارد كه پيشنهاد گرديده طبقات اول و دوم ساختمان شهرداري واقع در فاز 3 مارليك به اين امر اختصاص يابد و در نهايت در اختيار شوراي اسلامي شهر ملارد قرار گيرد در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر مقرر گرديد پيشنهاد فوق جهت تهيه و ارسال لايحه به شهرداري اعلام شود كه اين نظريه به تصويب رسيد. ( با 8 رأي ) ، مخالفين : آقايان سيدعلي مرزاني ، حاجعلي بحري و محبوب اكبري و خانم الهه حيات بيني ، غايب : آقاي عوض عشايرپور
بيست و دومين جلسه شوراي اسلامي شهر ملارد در تاريخ 92/8/20 در محل شورا با حضور اعضا و به رياست آقاي سيدعلي مرزاني تشكيل كه پس از تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيد دستور جلسه توسط منشي جلسه قرائت كه پس از بحث و تبادل نظر دستور جلسه با حضور سرپرست محترم شهرداري ملارد پس از توضيحات مشاراليه به شرح ذيل تصميم گيري شد :
1- نامه شهرداري به شماره 26147/130 مورخ 13/8/92 منضم به تصوير درخواست تالار ميلاد نور به انضمام فاكتورهاي هزينه غذاي انتخابات اخير به مبلغ 000/020/972 ريال (نهصد وهفتاد و دو ميليون و بيست هزار ريال) از محل اعتبارات ماده 16 رديف 41610 وظيفه خدمات شهري در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظرمقرر گرديد شهرداري گزارش كاملي از كليه مبالغ پرداختي درخصوص انتخابات دوره چهارم شوراي اسلامي و يازدهمين دوره رياست جمهوري به همراه مستندات و مصوبات مربوطه به شوراي اسلامي شهر ارسال نمايد. ضمناً پيشنهاد شهرداري بدليل عدم وجود اعتبار و وضعيت بد مالي شهرداري مورد مخالفت قرار گرفت و به تصويب نرسيد.
( با 7 رأي ) ، موافقين : آقايان عوض عشايرپور ، محمد خلج ، سيدمهدي سيدلر ، داور حضرت پور و محبوب اكبري و خانم الهه حيات بيني
2- نامه شهرداري به شماره 20020/121 مورخ 19/6/92 درخصوص خاتمه قرارداد اجاره بيلبوردهاي تبليغاتي سطح شهر در تاريخ 20/4/92 و همچنين با برگزاري دو بار مزايده عمومي كه با عدم استقبال مواجه گرديده و شهرداري در نظر دارد محيطهاي تبليغاتي مذكور را با مساحت تقريبي 800 مترمربع از طريق برگزاري مزايده عمومي و با قيمت پايه 200/263 ريال (دويست و شصت و سه هزار و دويست ريال) جهت هر مترمربع به مدت يكسال به كانون تبليغاتي واجد شرايط واگذار نمايد در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر مقرر گرديد شهرداري با قيمت پايه تا آخر سال جاري نسبت به واگذاري موضوع به شركت هاي واجد شرايط برابر قانون و آئين نامه مالي اقدام نمايد. ضمناً براي سال 93 با پادار نمودن در بودجه پيشنهادي و اخذ مجوز از شورا نسبت به واگذاري آن به شركت هاي واجد شرايط با شرايط جديد اقدام لازم و قانوني را به عمل آورده كه اين پيشنهاد مستند به ماده 13 آئين نامه مالي شهرداري به تصويب رسيد. ( با 12 رأي ) غايب : آقاي سيدعلي مرزاني
3- نامه شهرداري به شماره 24720/136 مورخ 30/7/92 منضم به تصوير درخواست معاونت فني و عمراني شهرداري درخصوص ساخت اتاقك نگهباني پاركينگ دادگستري ملارد با تهيه مصالح ساختماني با برآورد مبلغ 000/000/260 ريال (دويست و شصت ميليون ريال) و اتاقك نگهباني فرمانداري ملارد به مبلغ 000/000/500 ريال ( پانصد ميليون ريال ) از محل پروژه هاي پيش بيني نشده برنامه 39000 پروژه 390109202 عمراني در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر ، مقرر گرديد شهرداري تا سقف حداكثر مبالغ مندرج در نامه فوق الذكر مشروط به تنظيم صورت وضعيت قطعي اقدام نموده و ضمناً اعضاي شورا تأكيد كردند كه شهرداري در آينده قبل از هرگونه اقدام اجرايي در موارد مشابه با اخذ مجوز قبلي از شورا وارد مراحل فوق شوند و درغيراينصورت شورا از طرح اينگونه موارد در جلسات رسمي شورا خودداري خواهد كرد كه اين پيشنهاد به تصويب رسيد. ( با 10 رأي ) ، مخالفين : آقايان حسين بيات و حاجعلي بحري ، غايب : آقاي سيدعلي مرزاني
4- نامه شهرداري به شماره 26453/138 مورخ 15/8/92 درخصوص تأمين زمين جهت احداث ساختمان و استقرار فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان ملارد مبني بر توافق با جناب سرهنگ صفري در ارتباط با صورتجلسه شماره 1487/133 مورخ 28/1/91 في مابين شهرداري ملارد و شركت ملارد شير با زمين واگذاري از طرف شركت تعاوني مسكن كاركنان شهرداري ملارد از پلاك ثبتي 1506/43 با لحاظ نمودن ماده 55 قانون شهرداري در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر مقرر گرديد شهرداري به استناد بند 6 ذيل ماده 55 قانون با حفظ مالكيت شهرداري مشروط به اينكه مصوبه قبلي شورا در اين رابطه لغو و فرجه زماني براي آغاز عمليات اجرايي حداكثر تا 6 ماه و جهت تكميل ساختمان حداكثر تا 30 ماه پس از تحويل زمين موردنظر لحاظ گردد كه اين پيشنهاد با رعايت ساير ضوابط و مقررات به تصويب رسيد. ( با 12 رأي ) ، غايب : آقاي سيدعلي مرزاني
5- نامه شهرداري به شماره 26693/178 مورخ 18/8/92 درخصوص اضطرار و نياز شهرداري مبني بر كسب امتياز بهره برداري از سيستم يكپارچه شهرسازي ، نوسازي ، اصناف و آرشيو الكترونيكي شركت صفارايانه كه به دليل تغيير مديريتها اين مهم صورت نگرفته است. حال اين مهم با درخواست جديد تا سقف مبلغ 000/000/600 ريال ( ششصد ميليون ريال) از محل اعتبارات ماده 5 رديف 20512 اداري در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر مقرر گرديد شهرداري به استناد مواد 4 و 6 آئين نامه مالي شهرداري از طريق مناقصه عمومي نسبت به اجراء و بهره برداري كامل از آرشيو الكترونيكي براي بهينه سازي سيستم اداري و تكريم ارباب رجوع با عقد قرارداد و آغاز اجرا ظرف سالجاري اقدام بايسته به عمل آورد كه اين پيشنهاد شهرداري و نظريه شورا با رعايت ضوابط و مقررات به تصويب رسيد تا شهرداري در سال آينده به سيستم جديد آرشيو الكترونيكي مجهز گردد. ( با 9 رأي ) غايبين : آقايان سيدعلي مرزاني ، حسين بيات و خانمها الهه حيات بيني و نرگس مشعشعي
بيست و يكمين جلسه شوراي اسلامي شهر ملارد در تاريخ 18/8/92 رأس ساعت 15 به صورت فوق العاده در محل شورا با حضور اعضا به ریاست آقاي سيدعلي مرزاني تشکيل كه پس از تلاوتي چند از کلام ا... مجيد دستور جلسه توسط منشي جلسه قرائت كه پس از بحث و تبادل نظر اعضاي شورا نسبت به انتخاب شهردار ملارد با توجه به توضيحات رياست شورا مبني بر اينكه انتخاب شهردار واجد شرايط در اولويت كاري شورا بوده در نهايت در جلسه امروز ميبايستي نسبت به انتخاب شهردار واجد شرايط از بين كانديداهاي منتخب اقدام شود كه در نتيجه اعضاي شورا پس از سخنان رياست شورا و تعدادي از اعضاي شورا مستند به تبصره ذيل بند يك ماده 71 قانون تشكيلات ، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخابات شهرداران مصوب 1/3/1375 و اصلاحات بعدي آن انتخاب شهردار واجد شرايط ملارد پس از ساعتها جلسات شورا كه با حضور حداقل 28 نفر از كانديداهاي احراز سمت شهردار برگزار شده بود در جلسه امروز اقدام و در نتيجه آقای علي اكبر خراساني( با 13 رأی )مستند به تبصره ذيل بند يك ماده 71 و تبصره ذيل ماده 73 قانون شوراهاي اسلامي كشور به سمت شهردار ملارد انتخاب گرديدند كه اين انتخاب با رأي اعضاي حاضر در جلسه بعمل آمد و به تصويب اعضاي شورا نيز رسيد و مقرر گرديد رياست شورا مستند به تبصره 3 ذيل ماده 71 قانون شوراهاي اسلامي كشور جهت صدور حكم وزير محترم كشور از طريق استانداري محترم تهران به وزارت كشور ارسال گردد./
تشریح سیصدو دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط حاجعلی بحری رئیس شورای اسلامی شهر ملارد