ویژه های خبری

اعضای شورای اسلامی شهر ملارد طی پیامی سالروز ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و روز پدر را تبریک گفتند.

اعضای شورای اسلامی شهر ملارد طی پیامی سالروز ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و روز پدر را تبریک گفتند.
متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
نور آمد، انسان کامل،فاتح خیبر، اسد الله الغالب، فخر زمین بر افلاکیان، زاده ی کعبه، یاور و یار و برادر محمد مصطفی آخرین برگزیده خدا، صاحب ذوالفقار‌، امیرالممومنیم حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام پای بر زمین نهاد.
علی(ع) با حق است و حق با اوست، او ساقی کوثر است، کسی که وقتی خاتم رسولان به معراج میرود حق تعالی با جلوه صدای او با رسولش سخن میگوید، او مخزن عظیم اسرار الهی است و از فیض او هنوز دانشمندان جهان بهره میبرند و در صدد اکتشاف و رمز گشایی کلامش هستند. او شکوه اقیانوسی است که از هم ‏آمیختن دریاهایی از ایمان و ایثار و شجاعتی برنده تر از شمشیر از جنس اخلاص و تقوا، بنیان گرفته و آن چنان سخنان حکیمانه اش و فصاحت کلامش غواصان حکمت و معنا را به تحیر واداشته است که تاریخ جایگزینی برایش نیاورده و نخواهد توانست آورد.
اینجانبان سیزدهم رجب سالروز میلاد مولى الموحدین، فخر دو عالم امام اول شیعیان جهان و روز پدر را بر تمام مردان سرزمینمان آنها که از جانشان گذشتند و این روزها جایشان در بهار آزادی نیز خالی است، مردان مردی چون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری زاده، شهید همت، شهید باکری، شهید تهرانی مقدم ، شهدای شهر ملارد، پدران معظم شهدا و مردم عزیز شهر ملارد تبریک و تهنیت عرض مینماییم.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد