ویژه های خبری

اعضای شورای اسلامی شهر ملارد با صدور پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهید والامقام علیرضا چراغی را تسلیت گفتند، متن پیام بدین شرح است:

اعضای شورای اسلامی شهر ملارد با صدور پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهید والامقام علیرضا چراغی را تسلیت گفتند، متن پیام بدین شرح است:

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خانواده محترم شهید والامقام علیرضا چراغی
خبر درگذشت پدر بزرگوار شهید والامقام علیرضا چراغی، که از نمونه‌های صبر و ایثار مایه مباهات و از سرمایه های معنوی شهر ملارد بود، موجب تألم و تأثر خاطر گردید.
پدری که برای اعتلای پرچم اسلام، خالصانه و برای رضایت حضرت حق، فرزند خود و عزیزترین سرمایه‌ی خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.
اینجانبان مصیبت درگذشت این پدر فداکار، مومن و انقلابی را به مردم شهید پرور شهر ملارد و خانواده معظمشان خصوصان همکار ارجمندمان در مجموعه مدیریت شهری ملارد جناب آقای جعفر چراغی تسلیت عرض مینماییم، از درگاه ایزدمنان علو درجات برای آن فقید سعید، وصبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت می‌نماییم.
خداوند رحمان، پاداش صبر و بردباری پدر شهیدان حماسه آفرین را در سرای جاودان، با فضل و کرم خویش به وی عطا فرماید.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

مهندس مجتبی نوری رئیس شورای اسلامی شهر ملارد ضمن تشکر از زحمات هیات رئیسه سال سوم شورای اسلامی شهر ملارد، مهمترین لوایح آغازین جلسه سال چهارم شورا را که دویست و سی و...