ویژه های خبری

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ملارد با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان ملارد به مناسبت فرا رسیدن سال نو با یکدیگر دیدار و گفتگو نمودند.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ملارد با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان ملارد به مناسبت فرا رسیدن سال نو با یکدیگر دیدار و گفتگو نمودند.

 شهردار ملارد در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد شهرداری در سال گذشته و ایام تعطیلات نوروز وبرنامه های سال جاری پرداخت از تعامل و همکاری کلیه دستگاه های خدمات رسان در این ایام تقدیر و تشکر کرد.
 در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی امام جمعه شهر ملارد نیز ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و بهار قرآن و تقدیر و تشکر از ارائه خدمات مطلوب شهرداری ملارد به شهروندان فهیم این شهر بیان داشت: مسئولین باید در راه خدمت رسانی به مردم توانمند تلاش کنند و در راه توسعه و پیشرفت شهر گام های موثر و ثمر بخشی بردارند به گونه ای که این تلاش ها در روند زندگی مردم احساس شود .ان شاالله به لطف خداوند متعال در سال جدید که آغازش با ماه مبارک رمضان مقارن شده است با بهره گیری از خیر و برکات این ماه عزیز در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان فهیم شهرسالی سرشار از خیر و برکت برای عموم مردم باشد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد