ویژه های خبری

روز تربیت بدنی و ورزش فرصتی است تا اهمیت فعالیت‌های بدنی و نقش آن‌ها در سلامت جسمی و روحی را یادآوری کنیم. این روز به ما خاطرنشان می‌کند که ورزش نه تنها برای تقویت بدن بلکه برای بهبود روحیه و افزایش انرژی نیز ضروری است.

ورزش نه تنها برای سلامت جسمی بلکه برای تقویت روابط اجتماعی نیز بسیار مفید است و به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل پیشگیری از بیماری‌های مزمن مانند دیابت، فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی شناخته شده است.

شهر قهرمان پرور ملارد از دوران پس از انقلاب اسلامی شاهد مردانی بوده که با تذهب جسم و روح همزمان، یعنی ورزش و تذهیب نفس اثرات بزرگی بر جامعه خود داشته اند مانند ورزشکار شهید سید حسن عقیلی و اکنون نیز ظرفیت های بالایی در رشته های مختلف ورزشی الخصوص رزمی و پرورش اندام در شهرملان وجود دارد که برخود لازم میدانیم در جهت بالا بردن فضاهای ورزشی تمام تلاش خود را انجام دهیم.

اینجانبان از تلاشهای کلیه مسئولین و دست اندرکاران مجموعه بزرگ خانواده ورزش كشور بخصوص اداره كل ورزش و جوانان شهرستان ملارد و مدیریت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد كه نقش مهمی در دستيابی به توفيقات مختلف ورزشی در عرصه هاي گوناگون استانی و کشوری و بین المللی ايفا نموده‌اند تقدير و تشكر نموده و ۲۶ مهر روز تربيت بدنی و ورزش را به ایشان، همچنين ورزشكاران و قهرمانان، پيشكسوتان و روسای هيئت هاي ورزشي شهرستان ملارد تبريك عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون برایشان خواستاریم.

 

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

محمد بهمنی شهردار ملارد در آیین الحاق منطقه ملارد قدیم به خیابان کشاورزان ازطریق آزاد سازی اراضی شرکت شاهد که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی انجام شد گفت: با...