ویژه های خبری

حملات وحشیانه رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی به مناطق مسکونی و مردم بی دفاع در لبنان را میبایست ادامه نسل کشی پس از غزه دانست که با حمایت ایالات متحده آمریکا از این توحش درحال انجام است.

 ادعای رژیم اشغالگر درباره هدف قرار دادن سران مقاومت تنها بهانه یافتن برای انجام جنایات وحشیانه‌اش علیه مناطق مسکونی غیرنظامی است و هیچ دلیلی وجود ندارد که طرفی بر اساس آن بتواند چنین جنایات نسل‌کشی وحشیانه‌ای را مرتکب شود.

 فداکاری، مقاومت و پایداری ملت و حزب الله لبنان در دفاع از مردم مظلوم غزه ستودنی است، رژیم جعلی اسرائیل هرگز نمیتواند با کشار بزدلانه اقتدار پوشالی از بین رفته‌ی خود را برگرداند و با فضل الهی بهای آن را خواهد پرداخت.

 با پیدایش اسرائیل غاصب بود که جبهه مقاومت، حماس، حزب‌الله و . . . به وجود آمد. نتانیاهو باید بداند جبهه مقاومت تا نابودی کامل رژیم منحوس صهیونیستی، برافراشته شدن پرچم اسلام ناب محمدی بر فراز جهان و ظهور حضرت مهدی (عج) پابرجاست.

 اینجانبان جنایات تروریستی رژیم منحوس و جعلی صهیونستی را به لبنان خصوصا ضاحیه جنوبی بیروت محکوم کرده و ضمن همدردی با مردم لبنان به خانواده های شهدای مظلوم این حملات تبریک و تسلیت عرض مینماییم.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

محمد بهمنی شهردار ملارد در آیین الحاق منطقه ملارد قدیم به خیابان کشاورزان ازطریق آزاد سازی اراضی شرکت شاهد که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی انجام شد گفت: با...