ویژه های خبری

بسمه تعالی

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری مردم و خون شهداست و هرسو از آن را مردان و زنانی پاسداری نموده‌اند، جمهوریت نظام و مردمی بودن آن امری حقیقیست که ریشه در قلوب مردم شریف ایران دارد.
در این سرزمین مردانی با ایمان و توانمند در حوزه دولت و سیاست آنچنان همچون خار در چشم استعمار و منافقین کوردل بودند که در یک سال و در فاصله یک ماه هم دفتر حزب جمهوری اسلامی و هم دفتر نخست وزیر وقت در خیابان پاستور تهران را بمب گذاری و بالاترین مقامات دولتی ایران را به شهادت رساندند تا این انقلاب را از حرکت و پیشرفت بازدارند، اما این خون ها نهال انقلاب را پرثمر و تبدیل به درختی تنومد کرد.

اینجانبان برخود لازم میدانیم با فرارسیدن سالروز شهادت این دولتمردان که مقارن با ایام اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین است، ضمن تسلیت این ایام و گرامیداشت آغاز هفته دولت در مجال پیش آمده ، تلاش های بی وقفه ومتعهدانه دولت مردان، کارمندان و صاحب منصبان به ویژه نماینده محترم دولت در شهرستان ملارد جناب آقای امین اسدی و معاونین محترم ایشان همینطور بخشداران محترم، حمید کاظمی بخشدار مرکزی ملارد و مهدی دستگردی بخشدار صفادشت را ارج نهاده و همچنین به همه تلاشگران در ادارات شهرستان ملارد خصوصا کارمندان خدوم و کوشای شهرداری ملارد خداقوت عرض می‌نماییم. در خاتمه آرزوی سلامتی و تندرستی برای ایشان و سرافرازی ملت شریفمان وخدمتگزارانشان را از درگاه ایزد منان خواستاریم.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

محمد بهمنی شهردار ملارد در آیین الحاق منطقه ملارد قدیم به خیابان کشاورزان ازطریق آزاد سازی اراضی شرکت شاهد که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی انجام شد گفت: با...