ویژه های خبری

اعضای شورای اسلامی شهر ملارد در بیانیه‌ای از عموم شهروندان ملاردی برای حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت پرشور و فعالانه در این عرصه دعوت کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی
پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی ایران در یوم الله 22 بهمن طلیعه ای خیره کننده و آرمانخواهانه برای تمام بشریت بود و بیداد ستم را به گونه ای در هم شکست که تبدیل به ماندگارترین انقلاب در تاریخ جهان شده است.

ملت شریف، حق شناس، و بصیر ایران اسلامی، خصوصا مردم قهرمان، شهید پرور و همیشه در صحنه شهر ملارد با شرکت در راهپیمایی بزرگ یوم لله 22 بهمن مقتدرتر، پرشور تر و مصمم تر از همیشه، نشان خواهند داد تمام اقدامات اخیر دشمن خصوصا در صحنه جنگ شناختی، رسانه ای و ترکیبی بی اثر بوده.

اینجانبان نیز همچون سایر اقشار و نهادهای انقلابی و مردمی از مردم شهید پرور و شریف شهر ملارد دعوت می‌نماییم تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر حفاظت و حراست از آرمان‌ها و ارزش های انقلاب همچون استقلال، آزادی، مردم سالاری، مبارزه با فساد و تبعیض و گسترش برابری در عرصه های مختلف، گام بردارند و بر این ارزش ها و آرمان های اصیل پای بفشارند.

اعضای شورای اسلامی شهر ملارد نیز همچون سایر هم وطنان و همشهریارن در این جلوه درخشان و مایه افتخار و عزت ملت غیور ایران حضور خواهند داشت و پا به پای مردم شریف ملارد نوای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر خواهند داد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد