ویژه های خبری

باید ارتقا امنیت و‌ آسایش در شهر توسط شهروندان احساس شود

بیست و یکمین جلسه رسمی پارلمان شهری ملارد به ریاست حسن ملایی و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

میهمان این جلسه سرهنگ خدایی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد بود که در این جلسه به تشریح عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان پرداخت و گفت : در حوزه برخورد و جمع آوری معتادین متجاهر و معرفی به کمپهای ترک اعتیاد اقدامات بسیار خوبی در شهرستان انجام گرفته که نتایج امیدوار کننده ای در حوزه امنیت داشته است.
وی افزود : خوشبختانه در بحث‌ دستگیری و ساماندهی خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر با همیاری همه مسئولین ذیربط در سطح شهرستان اقدامات خوبی انجام گرفته که نقش بسیار مهمی در کاهش جرایم داشته است.
سرهنگ خدایی همچنین بر ساماندهی بازارچه های محلی ، هفتگی و‌دستفروشان برای رفع معضلات اجتماعی و ارتقا امنیت و آرامش شهر تاکید نمود.

حسن ملایی رئیس شورای اسلامی شهر ملارد در ادامه ضمن تقدیر از زحمات مجموعه انتظامی شهرستان ملارد گفت : بی شک حضور سرهنگ خدایی در شهرستان ملارد باعث افزایش محسوس امنیت در شهر ملارد شده است و لازم می دانم از همه تلاشهای شبانه روزی و دلسوزانه ایشان به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی قدردانی نمایم.
حسن ملایی در ادامه یادآور شد : مجموعه مدیریتی شهر ملارد از هیچ تلاشی در راستای بهبود وضعیت امنیت در شهر ملارد دریغ نمی کند و در این راستا شورای شهر ، شهرداری را موظف نمود تا ساختمان مجتمع مسکونی لاله واقع در روبروی شهرداری ملارد را برای استقرار پلیس های تخصصی،ترمیم ، بازسازی و تجهیز نماید .

در ادامه این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ملارد ، در مورد ۵ بند از دستور کار جلسه بحث و تبادل نظر کردند.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد