ویژه های خبری

?یکصد و نود و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ملارد به ریاست فخرالدین آیینه وند و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار گردید . 

?رئیس شورای اسلامی شهر ملارد در ابتدای این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز هفته وحدت و ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) به مردم شریف شهر ملارد گفت : امروز بیش از گذشته مسلمانان جهان نیاز به همبستگی و وحدت دارند تا به واسطه این اقدام مهم بتوانند نقشه های شوم دشمنان اسلام ناب محمدی را برملا کنند .
?فخرالدین آیینه وند اضافه کرد : بی شک وحدت مسلمانان جهان یکی از نگرانی های استکبار جهان است که ضمن ترس از این مهم، تمام دسیسیه های خود را برای ایجاد فاصله بین مسلمانان بکار می برد که قطعا مسلمانان جهان با تاسی از قرآن کریم آموزه های دین اسلام و راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت می توان بر این فتنه های شوم پیروزی پیدا کنند .
?در ادامه این جلسه اعضای شورای اسلامی در راستای 8 بند از دستور کار جلسه رسمی شورای اسلامی تصمیم گیری نمودند .
?شایان ذکر است اعضای پارلمان شهری ملارد درخصوص اعلام مغایرت در صورتجلسه شماره 195 شورا در بند 3 و 4 و همچنین استماع گزارش آقای کبیری درخصوص مقایسه درآمد هزینه های ردیف بودجه مصوب سال 99 شهرداری در 6 ماهه اول سال 99 ، لایحه های کمک یارانه و اقساط شهرداری در 6 ماهه اول سال 99، لایحه های کمک یارانه و اقساط واگذاری اتوبوسهای BFLF سازمان حمل و نقل و تحویل دو حلقه لاستیک به هر یک از بهره برداران ناوگان حمل و نقل عمومی و جانمایی مکانی جهت احداث گرمخانه برای اسکان افراد بی خانمان در فصول سرد سال و ............ بحث و تبادل نظر نمودند تا نتیجه این تصمیم گیری جهت انجام روال قانونی به مراجع ذیربط ارسال گردد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد