ویژه های خبری

⭕️دویست و چهارمین جلسه رسمی پارلمان شهری ملارد برگزار گردید

?دویست و چهارمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر ملارد به ریاست فخرالدین آیینه وند و با حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار ملارد برگزار گردید .
?رئیس شورای اسلامی شهر در ابتدای این جلسه مناسبت های 15 آذر روز حسابدار و شانزدهم آذر روز دانشجو را بر حسابداران ، دانشجویان و دانشگاهیان و اساتید تبریک گفتند.
?فخرالدین آیینه وند در ادامه این جلسه و در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از سلب اختیارات شورا در خصوص تصویب عوارض محلی هر شهر که پیش از این بر عهده شوراها بود و اکنون به وزارت کشور محول شده است گفت : این اقدام باعث بلاتکلیفی در برخی از موارد با توجه به اشراف شورا به جغرافیای هر منطقه خواهد شد. وی تغییرات درنحوه اختصاص ارزش افزوده به شهرداری هارا هم موجب زمان بر شدن پروژه ها وخدمات شهری دانست.
?در ادامه این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ملارد درخصوص 16 بند از دستور کار این جلسه درخصوص مواردی همچون مصوبه اصراری شورا بند 1 صورتجلسه شماره 198، افزایش ردیف های اعتباری بودجه سال 99 سازمان پسماند ، بررسی بیلان و تفریغ بودجه سال 98 سازمان مدیریت پسماند ، بررسی الحاقیه شهرک گلها به محدوده شهر ملارد بعنوان ناحیه منفصل ، تعیین تکلیف وضعیت مامورین در سال جاری ، بررسی ارزش معاملاتی ساختمان ، صورتجلسه رفع ایرادات و نواقص گزارش حسابرسی در سازمان آتش نشانی و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و تفریغ بودجه سال 98 سازمان مدیریت حمل و نقل و بار مسافر شهرداری ملارد و ...تصمیم گیری نمودند.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد