ویژه های خبری

⭕️بررسی ٢١ لایحه شهری در دویست و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر ملارد

?دویست و سیزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر ملارد به ریاست فخرالدین آیینه وند و با حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار ملارد برگزار گردید .
?در ابتدای این جلسه فخرالدین آیینه وند رئیس شورای اسلامی شهر ملارد ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب اسلامی و نیز با اشاره به تشییع باشکوه شهید گمنام در شهر ملارد ، حضور این شهیدان والامقام را مایه خیر و برکت در شهرستان دانست
? در ادامه این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ملارد به بررسی 21 بند از لوایح ارسالی پرداختند که این لوایح در حوزه هایی همچون بررسی الحاق شهرک گلها به محدوده شهر ، تعیین شهریه خانه فرهنگ ، فرهنگسرا و تالارهای ورزشی سطح شهر ، بحث و تبادل نظر در خصوص پیشنهادات مصوبه های دومین جلسه شورای نامگذاری در سال 99 ، بررسی ارزش معاملاتی ساختمان ، اجرای کفپوش و جدول معابر سطح شهر براساس اولویت بندی ، صورتجلسه سومین نشست شورای ترافیک شهرستان ملارد و درخواست اهالی مالکین باغ رفعتی و دیگر لوایح بود. ?گفتنی است نتیجه تصمیم گیری های اعضا پارلمان شهری ملارد درخصوص این لوایح برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال گردید .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد