ویژه های خبری

? برگزاری جلسه دویست و سی و یکم شورای اسلامی شهر ملارد

??دویست و سی و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر ملارد به ریاست فخرالدین آیینه وند و با حضور اعضای شورا و شهردار ملارد برگزار گردید .
در ابتدای این جلسه فخرالدین آئینه وند رییس شورای اسلامی شهر ملارد با تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق اظهار داشتند با توجه به گرم شدن هوا و به طبع آن افزایش مصرف برق به دلیل استفاده از وسایل خنک کننده خصوصا کولرهای گازی ،به پرسنل و اعضای شورا تاکید کردند ؛از روشن کردن و استفاده کولرهای گازی اجتناب نموده و در مصرف برق در ساعات اداری صرفه جویی های لازم به عمل آید . وی همچنین از شهروندان درخواست نمود کمافی السابق در مصرف آب وبرق درفصل گرماتوصیه های مسئولین را مدنظرقراردهندتامواردقطعی به کمترین سطح برسد.
در ادامه این جلسه اعضای شورای اسلامی لوایحی درخصوص، تقدیر از اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر شهرستان،نرخ کرایه سال ۱۴۰۰ خطوط تاکسی و اتوبوس،بررسی صورتجلسه کمیته شهرسازی و پرونده های مؤدیان شهرداری ،بررسی و رفع مشکلات جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و فاضلاب شهر ملارد و دیگر موارد را مورد ارزیابی و تصمیم گیری قرار دادند تا نتیجه این تصمیمات به مراجع ذیربط ارسال گردد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد