ویژه های خبری


?یکصد و نود و ششمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر ملارد به ریاست فخرالدین آیینه وند ، اعضای شورای اسلامی و شهردار ملارد برگزار گردید .
?در ابتدای این جلسه رییس شورای اسلامی ملارد ضمن تسلیت و تعزیت پیشاپیش رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) بر تمام شیعیان و مسلمانان جهان بویژه شهر ملارد ، رفع مشکلات و مطالبات مردم را یکی از مهمترین وظایف مسئولین بویژه شوراهای اسلامی دانست و بر ضرورت پیگیری آنها تاکید نمود .
در ادامه این جلسه اعضای شورای اسلامی به بررسی 8 بند از لایحه های ارسالی پرداختند که مهمترین موارد ذکر شده جلسه بررسی مشکلات تاکسی داران شهر ملارد ، تفریغ بودجه و گزارش حسابرسی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی سال 98 ، بررسی پروژه فن آوری اطلاعات در حال ارائه خدمات انفورماتیک ، افزایش سقف ردیف اعتباری برای پروژه احداث ساختمانهای شهرداری و آمار ودرآمد و هزینه شهریور ماه سال جاری بود که اعضای شورای اسلامی شهر به بحث و تبادل نظر در خصوص این موارد پرداختند .
?در این جلسه همچنین رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر بعنوان میهمان ، به بیان بخشی از مشکلات تاکسی داران شهر ملارد پرداخت و توضیحاتی در این مورد ارائه و از اعضای پارلمان شهری درخواست نمود تا در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند .
?فخر الدین آیینه وند در پایان این جلسه بر تدوین لایحه حمایتی جهت رفع مشکلات تاکسی داران شهر ملارد به شهردار تاکیدداشتندواشاره نمودند؛برای حل بخشی از مشکلات این زحمتکشان که به صورت شبانه روزی درحال تلاش برای شهر و شهروندان هستند ، تمام سعی خود را بکار خواهیم بست تا حمایت های لازم را در وسع مدیریت شهری نسبت به این عزیزان عملی سازیم .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد