ویژه های خبری

رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ملارد طى پیامى ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرملارد، ریاست شورای اسلامی شهر و شهردار ملارد طى پیامى پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.
متن پیام بدین شرح است:

     بسمه تعالی

 

دهه فجر انقلاب اسلامی تجلی شکوه حماسه و نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانسته حکومتی الهی را در این مرز و بوم تثبیت کند. پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یک تحول عظیم تاریخی و آغاز عصری جدید برای جهان محسوب می‌شود که بازگشت حضرت امام خمینی (ره) در 12 بهمن ماه به میهن، سحرگاه  آن و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی  در 22 بهمن ماه طلوع خورشید درخشانش بود. این پیروزی بدون شک از بزرگ‌ ترین افتخارات ملت شجاع و غیور ایران است که در سایه یکپارچگی،ایثار، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست. 

اینجانبان ضمن تبریک میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم وقله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، همچنین گرامیداشت یاد همه فجرآفرینان و شهیدان همیشه جاوید، ایام الله دهه مبارک فجر وچهل و دومین سالگرد بهار شکوهمند انقلاب اسلامی  را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، خانواده معظم شهدا، ایثارگران معزز و مردم شریف، شهید پرور و انقلابی ملارد تبریک عرض می نماییم.

                                  

                                              فخرالدین آیینه وند ریاست شورای اسلامی شهر ملارد
                                                         محمدصادق کولیوند شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد