ویژه های خبری

سید محمد طباطبایی حسنی در تشریح مصوبات و موضوعات مطروحه در جلسه یکصدو بیست و دوم پارلمان شهری ملارد گفت : اهم مصوبات جلسه شامل خرید کفپوش بتنی استاندارد، مباحث عمرانی و روشنایی سطح شهر بود که ان شاءا... در روزهای نزدیک به عید نوروز بتوانیم شهرمان را نونوار کنیم ، همچنین یکی دیگر از مباحث مطروحه در جلسه هم افزایی با پزشکی قانونی برای تجهیز سالن تشریح بود تا همشهریان عزیزمان بتوانند خدمات بهتری را دریافت نمایند.

رییس شورای اسلامی شهر ملارد افزود : به مهندس بهمنی شهردار ملارد توصیه گردید تدابیر ویژه برای خیابان های تجاری شهر در شب عید از جمله خیابان امام خمینی (ره) اتخاذ شود تا هم اخلالی در روند کسب کسبه ایجاد نشود، هم ترافیک و تجمع نداشته باشیم و هم دستفروشان عزیز شهر از بازار شب عید بی بهره نمانند.

وی تاکید کرد: تدابری هم برای شب عید در خصوص دستفروشان در نقاط پر تجمع در نظر گرفته شده و با پیشبینی مدیریت شهری مدارسی جهت بساط دستفروشان عزیز در نظر گرفته شده است.

طباطبایی حسنی ضمن تشکر از معاونت زیربنایی و ترافیکی شهرداری تصریح کرد: در همین روزهای اخیر در بلوار شهیدان شوریابی پروژه تامین روشنایی به اتمام رسید.

وی در پایان اظهار داشت: یک نوید به همشهریان عزیز میدهیم که در پی احداث کارخانه آسفالت برای رفع نیازهای سطح شهر و شهرداری و همچنین یک درآمد پایدار در شهر ملارد هستیم که بزودی پیگیری خواهد شد و به مرحله افتتاح هم خواهد رسید.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

تشریح یکصدو شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط میثم طاهر آبادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ملارد