ویژه های خبری

محمد بهمنی شهردار ملارد در آیین الحاق منطقه ملارد قدیم به خیابان کشاورزان ازطریق آزاد سازی اراضی شرکت شاهد که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی انجام شد گفت: با احداث خیابان شهید مسعود بیات در این مسیر، شرق ملارد از بن بست خارج می شود.

وی افزود: امروز طبق توافقنامه ای که با شرکت شاهد داشتیم، ٣٢ هکتار از اراضی ملارد تعیین تکلیف شد که ٢۵ هکتار سهم شهرداری و ٧ هکتار سهم شرکت شاهد شد و یکی از مهمترین اقدامات بازگشایی مسیر های شهری اتفاق افتاد.

بهمنی تصریح کرد: ضلع شرقی شهرملارد بدلیل نوع بافت و اقلیم به نحوی در این منطقه در بن‌بست بود که نیاز به رهاسازی برای انتقال ترافیک شهری، انجام عملیات امدادی و تسهیل در رفت آمد داشت لذا با تلاش همکارانم در معاون شهرسازی توانستیم طی توافقی بسیار خوب معبری به عرض ١۶ متر در طول ١۵٠ متر را رهاسازی کنیم تا راه دسترسی به خیابان کشاورز و بلوار چیتگر بازگشایی گردد.

وی در پایان افزود : وظیفه میدانم از همراهی و همگرایی اعضای شورای اسلامی، شرکت شاهد و همه عزیزانی که در راستای این اقدام مهم شهری ما را یاری نمودند قدردانی می نمایم و انشاالله در ادامه نیز شاهد اقدامات راهبردی در این راستا و اتصال میدان مادر فاز ٢ اندیشه به خیابان کشاورزان خواهیم بود که سهم بالقوه ای در مدیریت ترافیک این مناطق خواهد داشت.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

فیلم

محمد بهمنی شهردار ملارد در آیین الحاق منطقه ملارد قدیم به خیابان کشاورزان ازطریق آزاد سازی اراضی شرکت شاهد که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی انجام شد گفت: با...