ویژه های خبری

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 821

مصوبات

« بررسی لوایح و پیشنهادهای شهرداری ملارد ، اعضای شورای اسلامی شهر و فرمانداری شهرستان ملارد »

( به انضمام گردش کار تصویب )

« مشتمل بر بندهای مصوب »

مصوبات  یکصد و هشتمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر ملارد (دوره چهارم)

به تاریخ دهم دی ماه سال 1393

مصوبات جلسه :

1- نامه فرمانداری محترم شهرستان ملارد به شماره 7580/1/5800 مورخ 20/8/93 درخصوص رفع ابهام از بندهای شماره 12 ، 13 ، 14 و 15 صورتجلسه شماره 100 شورا مطرح و به علت عدم استناد قانونی فرمانداری  در ابهام وارده به مصوبه ، شورا اصرار به اجرای مصوبه دارد. ( با 8 رأی ) ، مخالفین : آقای داور حضرت پور ، خانم ها نرگس مشعشعی و معصومه بیات ( علت مخالفت : با اشاره به ماده 76 وظایف شورای شهر بخصوص بند 8 که نظارت بر حسن اداره اموال و دارایی و حساب درآمد را از وظایف شورا دانسته به گونه ای که مخل جریان عادی امور شهرداری نباشد ، همچنین در بند 30 ذیل ماده 76 با اشاره به این وظیفه نظارتی شورا به صراحتاعلام داشته که همچنین نظارت بر حساب درآمد و هزینه شهرداری با انتخاب حسابرس رسمی و اعلام موارد نقض و تخلف به شهرداری و پیگیری های لازم بر اساس مقررات قانونی است. ) ، غایبین : آقای علیرضا جمورو خانم الهه حیات بینی

2- پیشنهاد ریاست شورا مثبوت به شماره 2694/67 مورخ 9/10/93 درخصوص مباحث جلسه شماره 95 و نامه شماره 1711/67 مورخ 24/8/93 شورای اسلامی شهر ملارد ؛ علیرغم تأکیدات مکرر ، گزارشات روزانه عملکرد واحد کنترل نظارت شهرداری به شورا ارسال نگردیده که خود به نوعی بیانگر عدم شفافیت عملکرد شهرداری در این خصوص می باشد. از طرفی مصوبات جلسه مورخ 25/8/93 ستاد ساماندهی ساخت و ساز شهرستان و نیز نامه شماره 111573/21/15/93 مورخ 19/9/93 اداره جهاد کشاورزی ملارد که به نوعی دلالت بر تداوم و گسترش روند ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده و حریم شهر دارد ؛ موجب نگرانی شورای شهر گردیده و پرواضح است که تبعات ناشی از آن خسارات غیرقابل جبرانی را بر پیکره شهر وارد خواهد آورد. لذا به موجب این مصوبه لازم است ضمن اتخاذ تمهیدات عاجل در جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفین ، دستور فرمائید گزارش عملکرد واحد مذکور براساس نامه صدرالذکر به صورت روزانه به دفتر شورای اسلامی شهر ارسال تا ضمن رفع هرگونه ابهام احتمالی ، شورا نیز بتواند در انجام وظایف نظارتی قانونی خود کوشا باشد در جلسه مطرح و مقرر گردید شهرداری روزانه گزارش عملکرد واحد کنترل نظارت را به شورا  ارسال نماید. ( با 8 رأی ) ، مخالفین : آقایان داور حضرت پور ، سیدعلی مرزانی ، علیرضا جمور و محبوب اکبری و خانم نرگس مشعشعی ( علت مخالفت : با توجه به اینکه ارسال روزانه گزارشات عملکرد واحد کنترل نظارت قابل استفاده جهت نظارت اعضاء شورا نبوده و در مورد نحوه ارسال اطلاعات نیز جای بحث وجود دارد با ارسال گزارش عملکرد واحد کنترل نظارت جهت اطلاع و بررسی با عنایت به اینکه برابر قانون و از طرف توافقنامه های داخلی شورا ، جلسات رسمی اعضای شورا هفته ای 2 روز می باشد و از طرفی تنها 4 شنبه ها جلسه رسمی  با حضور شهردار تشکیل می شود ، لذا گزارشات روزانه جز هزینه های مکاتبه و ... که خارج از عرف می باشد نتیجه ای ندارد با گزارش هفتگی موافق می باشیم.)

3- نامه شهرداری به شماره 12836/ش م ص/93 مورخ 8/10/93 درخصوص اعلام مستندات افزایش 25% قرارداد شماره 8749/ش م ص/93 مورخ 15/6/93 شرکت البرز تحکيم سازه صدرا (تکميل ساختمان شورای شهر) عمليات اجرایی که به صورت نيمه کاره باقيمانده است به شرح ذيل :

1/3- اجرای سقف کاذب طبقات

2/3- آهن کشی آسانسور

3/3- تکميل و نصب پنجره ها upvc

4/3- تکميل درب اتاقها

5/3- درب ورودی شيشه ای و درب موتورخانه

6/3- تکميل ديوارکشی محوطه و اجرای کفپوش محوطه

7/3- اجرای چاه ارت و سینی کشی تأسيسات برقی

8/3- ساخت و نصب آبروی پشت بام

9/3- پله موتورخانه آسانسور

10/3- اجرای سنگ کف رمپ معلولين

در جلسه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت تا با رعایت کامل آئین نامه مالی معاملاتی اقدام شود. ( با 13 رأی )

4- نامه شهرداری به شماره 11938/ش م ص/93 مورخ 10/9/93 درخصوص ارسال پرونده 16244 متعلق به  آقای اشکان عظیمی وکیل مالک منضم به صورتجلسه تنظیمی فی مابین نامبرده و شهرداری مبنی بر تفکیک و تثبیت کاربری مسکونی و همچنین افزایش تراکم با عنایت به اینکه ملک موردنظر به مساحت 3090 مترمربع واقع در محدوده شهر به آدرس : مارلیک ، ابتدای خیابان دکتر حسابی ، جنب خیابان ورزش و طبق طرح هادی دارای کاربری مسکونی و در طرح تفصیلی پیشنهادی با کاربری آموزشی می باشد به شرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید :

1/4- در راستای اجرای اصلاحیه ماده 101 قانون شهرداریها ، مقرر گردید از پلاک فوق الذکر به میزان 50%  به عنوان قدرالسهم مالک و 50% به عنوان قدرالسهم شهردرای لجاظ گردد ، بدین صورت که قدرالسهم مالکبه میزان 69/1549 مترمربع خالص مسکونی در 6 قطعه و قدرالسهم شهرداری جهت تأمین سرانه های خدمات عمومی شامل : 10/873 مترمربع در قطعه شماره چهار طبق نقشه تفکیکی پیشنهادی معادل 27/28% از کل پلاک و به میزان 41/363 مترمربع اصلاحی خیابان دکتر حسابی و خیابان ورزش ( معادل 7/11% ) و به میزان  11/299 مترمربع ( معادل 67/9% ) معابر حاصل از تفکیک مجموعاً 50% به مساحت 1545 مترمربعدر نظر گرفته شده است.

2/4- مقرر گردید درصورت موافقت از سوی مراجع ذیربط مؤدی هزینه های مربوط به صدور مجوز ساخت که شامل فروش تراکم و فروش کاربری شناور و سایر عوارض قانونی می باشد را مطابق با آخرین تعرفه مصوب شورای اسلامی شهر به حساب شهرداری واریز نماید.

3/4- طبق ضوابط و مقررات طرح هادی قطعات 7 ، ، 6 ، 1 و 5 در سهم مالک مشرف به خیابان دکتر حسابی دارای تراکم 180% و قطعه شماره 2 مشرف به خیابان ورزش دارای تراکم 120% و قطعه شماره 3 مشرف به کوچه 8 متری دارای تراکم 60% که مالک تقاضای افزایش تراکم و صدور مجوز ساخت در قطعات مشرف به خیابان دکتر حسابی با تراکم 240% به صورت همکف : 40% تجاری و سایر طبقات : 4 طبقه مسکونی و هر طبقه 50% سطح اشغال و قطعه شماره 2 مشرف به خیابان 16 متری ورزش چهار طبقه مسکونی روی پیلوت در سطح اشغال 50% مجموعاً 200% و قطعه مشرف به کوچه 8 متری شامل قطعه 3 در سه طبقه مسکونی روی پیلوت در سطح اشغال 50% مجموعاً 150% تراکم را نموده است که مقرر گردید شهرداری پس از تأیید توسط مراجع ذیربط براساس ضوابط و مقررات و همچنین تراکم پایه طرح جامع و تفصیلی را با رعایت تراکم پایه 60% مجوز صادر نماید.

در جلسه مطرح و برابر نظریه کمیسیون عمران شورا مقرر گردید : تراکم در قسمت مشرف به کوچه هشت متری 120 لحاظ گردد و بقیه تراکم طبق توافق شهرداری و مالک با لحاظ نمودن تجاری 30% در همکف و نیز تراکم پایه با درنظر گرفتن طرح جامع و تفصیلی ، 60% با نظر مساعد مشروط به ارسال به کمیسیون ماده 5 استان تهران و رعایت سایر مقررات موافقت گردید. ( با 13 رأی )

5- نامه های شهرداری به شماره 12218/ش م ص/93 مورخ 15/9/93 و 10988/ش م ص/93 مورخ 19/8/93 منضم به تصویر دو فقره فاکتور هزینه ها به شماره های 505 و 0146 درخصوص پرداخت هزینه های مراسم همایش پیاده روی به مبلغ 000/000/100 ريال ( معادل ده میلیون تومان ) از محل اعتبارات ماده 16 ردیف 416609 وظیفه خدمات شهری در جلسه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت. ( با 13 رأی ) 

 6- نامه فرمانداری محترم شهرستان ملارد به شماره 1622/226/م/627 مورخ 1/10/93 منضم به تصویر نامه شماره 5761/م/104/د مورخ 15/9/93 مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری تهران درخصوص عدم تشکیل کمیسیونهایی تحت عناوین مختلف در جلسه مطرح و مقرر گردید به لحاظ تأکید بر رعایت مفاد نامهبه شهرداری ارسال گردد. ( با 13 رأی )

« گردش کار تصویب »

تعداد 6 فقره لایحه و پیشنهاد به صورت عادی ارائه و در دبیرخانه شورای اسلامی شهر ملارد ثبت و در یکصد و هشتمین جلسه رسمی عادی که در روز چهارشنبه مورخ 10/10/93 برگزار شد در دستور جلسه قرار گرفت و مطرح گردید.

پس از بررسی و تبادل نظر مشتمل بر بندهای مصوب رأی گیری علنی بعمل آمد و تعداد 13 نفر اعضای شورای اسلامی شهر ملارد در جلسه حاضر بودند. در نتیجه در یکصد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر ملاردبا تعداد 4 فقره لایحه و پیشنهاد موافقت ، تعداد 1 فقره اصرار شورا بر اجرای مصوبه و 1 فقره برای تأکید به اجرای مفاد نامه به شهرداری ارجاع گردید./

Down Ribbon: صورتجلسه شماره 107مورخ 8/10/93 

عنوان

« بررسی لوایح و پیشنهادهای شهرداری ملارد ، فرمانداری شهرستان ملارد ، مدیریت مجتمع شهید اینانلو ،پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام ابیها(س) ، ستاد احیاء امر به معروف ، شورای شهرستان »

( به انضمام گردش کار تصویب )

« مشتمل بر بندهای مصوب »

مصوبات  یکصد و هفتمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر ملارد (دوره چهارم)

به تاریخ هشتم دی ماه سال 1393

مصوبات جلسه :

1- نامه شماره 144 مورخ 20/8/93 مدیریت مجتمع شهیدان اینانلو درخصوص حمایت مالی جهت تجهیز کتابخانه دبیرستان بعثت مطرح و با توجه به نظریه مخالف کمیسیون فرهنگی شورا ، مخالفت گردید. ( با 10 رأی ) ،غایبین : آقایان عوض عشایرپور ، داور حضرت پور و علیرضا جمور

2- نامه شماره 132/156/352/523/زم مورخ 26/9/93 پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام ابیها(س) درخصوص درخواست مساعدت مالی به مبلغ 000/000/20 ريال جهت اجرای برنامه های فرهنگی و خرید تجهیزات موردنیاز پایگاه مطرح و با توجه به اینکه پایگاهها زیرنظر سپاه شهرستان فعالیت می نمایند ، لذا موضوع بایستی با رعایت سلسله مراتب اداری انجام شود. ( با 12 رأی ) ، غایب : آقای عوض عشایرپور

3- نامه شهرداری به شماره 12364/ش م ص/93 مورخ 19/9/93 درخصوص ارسال پرونده شماره 45913 متعلق به آقای محمد مهدوی منضم به صورتجلسه تنظیمی فی مابین نامبرده و شهرداری مبنی بر اخذ مجوز ساخت و افزایش سطح اشغال تجاری از 15% به 60% در طبقه همکف و با عنایت به اینکه ملک موردنظر به مساحت 5/611 مترمربع واقع در محدوده شهر با کاربری مسکونی به آدرس : مارلیک ، بلوار هفتم ، مابین خیابان دکتر حسابی و خیابان سحر ، قطعه جنوبی ، پلاک 498 به شرح ذیل اتخاذ تصمیم و توافق گردید :

1/3- توافق گردید درصورت موافقت از سوی مراجع ذیربط مؤدی عوارض مربوط به صدور مجوز ساخت که شامل عوارض فروش کاربری شناور تجاری (که حداقل آن 30% ارزش روز کارشناسی با کاربری تجاری می باشد) و فروش تراکم و هزینه سرانه های موردنیاز و سایر عوارض قانونی می باشد را مطابق با آخرین تعرفه مصوب شورای اسلامی شهر به حساب شهرداری واریز نماید.

2/3- توافق گردید شهرداری پس از انجام مراحل فوق توسط مالک نسبت به صدور مجوز ساخت به صورت زیرزمین با کاربری پارکینگ به صورت 90% سطح اشغال و همکف با کاربری تجاری و مشاعات با سطح اشغال 60% و طبقات اول الی چهارم با کاربری مسکونی هر طبقه با سطح اشغال 60% به نام مشارالیه اقدام نماید.

تبصره 1 : طبق ضوابط حداکثر تراکم مسکونی در منطقه موردنظر با ملحوظ نمودن صورتجلسه مورخ 10/8/91 کمیسیون ماده 5 شورای عالی شهرسازی و معماری 255% می باشد که مالک درخواست 45% تراکم مازاد دارد که مجموعاً 300% تراکم درخواستی می باشد.

تبصره 2 : بدینوسیله مالک اختیار هرگونه تغییرات اعم از کاهش یا افزایش واحدها و .. را به کمیسیون ماده 5  دفتر فنی استانداری واگذار می نماید.

در جلسه مطرح و برابر نظریه کمیسیون عمران شورا با سطح اشغال 40% تجاری و تراکم براساس طرح تفصیلی و جامع مشروط به ارسال به کمیسیون ماده 5 استان تهران و رعایت سایر مقررات موافقت گردید. ( با 13 رأی )

4- نامه شماره 93167/1/20/321/523 مورخ 17/9/93 ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملارد             درخصوص تشکیل شوراهای امر به معروف در ادارات و ارسال گزارش اقدامات به ستاد فوق مطرح و در راستای اعمال سیاستهای کلی شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با انتخابآقایان : 1- حاجعلی بحری ، 2- داور حضرت پور و یکی از کارمندان شورا به انتخاب رئیس شورا با رعایت مقررات مربوطه موافقت گردید. ( با 13 رأی )

5- نامه های شماره 184/4/م/ش مورخ 29/9/93 و 185/4/م/ش مورخ 29/9/93 شورای اسلامی شهرستان ملارد درخصوص چهارمین جلسه مورخ 26/9/93 درخصوص موضوع مالیاتهای مستقیم در جهت تعیین ارزش معاملاتی عرصه و اعیان و نیز میزان عوارض محلی و بهای خدمات و عوارض نوسازی و جرائم تخلف ساختمانی و همچنین اعلام مسائل و مشکلات حائز اهمیت شهرستان جهت ارائه به جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری  در سفر ایشان به شهرستان ملارد در جلسه مطرح و مقرر گردید درخصوص مورد اول ، اخذ قیمت منطقه ای  از اداره دارائی توسط شورای شهر و شهرداری پیگیری و در مورد محدودیت حریم شهر ملارد و مشکلات ناشی از  عدم راه اندازی مترو و بیمارستان عمومی شهر و فرسودگی حمل و نقل عمومی ، عدم اجرای پروژه فاضلاب شهری ، احداث مصلی ، احداث تقاطع های غیرهمسطح به صورت نامه های جداگانه به آقای رئیس جمهور محترم و فرماندار محترم توسط مشاورین شورا تنظیم و ارسال شود. ( با 13 رأی ) 

 6- نامه فرمانداری محترم شهرستان ملارد به شماره 7580/1/5800  مورخ 1/10/93 درخصوص بررسی  مصوبات صورتجلسه 100 شورا و رفع ابهام از بندهای 12 – 13 – 14 و 15 مطرح و مقرر گردید موضوع جهت بررسی بیشتر به جلسه آتی در روز چهارشنبه موکول و اتخاذ تصمیم گردد. ( با 13 رأی )

7- نامه فرمانداری محترم شهرستان ملارد به شماره 7583/1/5800 مورخ 1/10/93 درخصوص بررسی مصوبات صورتجلسه 101 شورا مطرح و مقرر گردید مصوبات جهت اقدام با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه به شهرداری ارسال گردد. ( با 13 رأی )

8- نامه فرمانداری محترم شهرستان ملارد به شماره 7582/1/5800 مورخ 1/10/93 درخصوص بررسی مصوبات صورتجلسه 102 شورا مطرح و مقرر گردید مصوبات جهت اقدام با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه به شهرداری ارسال گردد. ( با 13 رأی )

9- درخواست جناب آقای دکتر سیدکاظم زمانی از اعضای محترم شورا مثبوت به شماره 2524/96 مورخ 3/10/93 درخصوص مرخصی مورخ 1/10/93 مطرح و ضمن موافقت با موجه بودن غیبت ایشان مفاد آئین نامه داخلی شورا در مورد حضور و غیاب و مرخصی های اعضاء شورا توسط رئیس شورا برای اعضاء شورا بیان گردید. ضمناً مقرر گردید اعضاء شورا مرخصی یا غیبت خود را قبل از شروع جلسه به رئیس یا نایب رئیس شورا اطلاع دهند در غیر اینصورت غیبت یا تأخیر اعضاء پس از این تاریخ غیرموجه تلقی خواهد شد. ( با 13 رأی )

10- اولین و دومین صورتجلسه کارگروه درآمدزایی پایدار و مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری  شهر ملارد مطرح و مقرر گردید منبعد کلیه این صورتجلسات طبق فرمت ذیل با امضاء رئیس شورا به شهرداری  ابلاغ شود : ( به پيوست ........مین صورتجلسه کارگروه درآمدزایی پایدار و مشارکت بخش خصوصی  در سرمایه گذاری شهر ملارد به تاریخ .............. جهت استحضار و بررسی و ابلاغ به سازمانهای تابعه وواحدهای مرتبط در شهرداری ارسال می گردد. بدیهی است هرگونه اقدام اجرایی درخصوص موارد مطروحه  پس از اخذ مجوز شورای اسلامی شهر امکان پذیر خواهد بود ). ( با 13 رأی )

« گردش کار تصویب »

تعداد 16 فقره لایحه و پیشنهاد به صورت عادی ارائه و در دبیرخانه شورای اسلامی شهر ملارد ثبت ودر یکصد و هفتمین جلسه رسمی عادی که در روز دوشنبه مورخ 8/10/93 برگزار شد در دستور جلسه قرار گرفت و مطرح گردید.

پس از بررسی و تبادل نظر مشتمل بر بندهای مصوب رأی گیری علنی بعمل آمد و تعداد 13 نفر اعضای شورای اسلامی شهر ملارد در جلسه حاضر بودند. در نتیجه در یکصد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر ملارد  با تعداد 3 فقره لایحه و پیشنهاد موافقت و تعداد 1 فقره مخالفت ، 1 فقره بعلت تکرار حذف ، تعداد 2 فقره جهت اجرای مصوبه با رعایت مقررات به شهرداری ابلاغ ، تعداد 2 فقره مقرر گردید با فرمت متن نامه تهیه شده و تأیید شده اعضاء صورتجلسه کارگروه درآمدزایی به شهرداری ارسال ، 1 فقره جهت اطلاع اعضاء در جلسه قرائت ،1 فقره به جلسه روز چهارشنبه آتی موکول ، تعداد 2 فقره مقرر شد نامه های جداگانه از مشکلات شهر اعم ازراه اندازی مترو ، حمل و نقل و عمومی نیاز به احداث تقاطع های غیرهمسطح و غیره به عنوان رئیس جمهور و فرماندار تهیه و ارسال شود ، تعداد 1 فقره رئیس شورا مفاد متن آئین نامه مرخصی های اعضاء شورا را برای اعضاء شرح دادند ، تعداد 1 فقره تیم کارشناسی منتخب شورا به اعضاء شورا معرفی شدند ، تعداد 1 فقره مقرر گردید درصورتیکه نامه از طریق سپاه پاسدارن به شورا ارسال گردد مورد رسیدگی و اتخاذ تصمیم قرار گیرد./

« بررسی لوایح و پیشنهادهای شهرداری ملارد ، فرمانداری شهرستان ملارد ، بازرسی کل استان تهران ، مسئول پیگیری مصوبات شورا »

( به انضمام گردش کار تصویب )

« مشتمل بر بندهای مصوب »

مصوبات  یکصد و ششمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر ملارد (دوره چهارم)

به تاریخ یکم دی ماه سال 1393

مصوبات جلسه :

1- نامه فرمانداری محترم شهرستان ملارد به 7235/1/5800 مورخ 18/9/93 منضم به نامه شماره 35169/4/93 مورخ 11/6/93 معاون محترم دفتر فنی و امور عمرانی استانداری تهران درخصوص ممنوعیت پرداخت حق الجلسه برای اعضای شوراهای اسلامی در ساعات غیر اداری مطرح و با توجه به اعلام آقای اسدی مشاور مالی و اداری شورا مبنی بر اینکه وضعیت پرداختهای فعلی شورا با دستورالعمل شماره مذکور مطابقت دارد ، مقرر گردید گزارشی از اقدام انجام گرفته در شورا توسط آقای اسدی تهیه و به فرمانداری ارسال گردد. ( با 10 رأی ) غایبین : آقایان محمد خلج ، دکتر سیدکاظم زمانی و خانم نرگس مشعشعی

2- پیشنهاد تعداد 4 نفر از اعضای شورا به شماره 2376/89 مورخ 24/9/93 مبنی بر تقاضای تهیه پیش نویس صورتجلسه و شرح مذاکرات در جلسه شورا و امضاء آن توسط اعضاء مطرح و مقرر گردید مصوبات در همان جلسه در صورتجلسه ثبت و به امضاء اعضاء شورا برسد. ضمناً اعضاء شورا مجاز به ترک جلسه قبل از امضاء پیش نویس مصوبات نخواهند بود. ( با 11 رأی ) ، غایبین : آقایان محمد خلج ، دکتر سیدکاظم زمانی

3- نامه شهرداری به شماره 12493/ش م ص/93 مورخ 25/9/93 منضم به تصویر تقاضای شماره 196 مورخ 18/9/93 آموزشگاه هوشمند کمال الملک 1 در مورد مساعدت مالی به مبلغ 000/000/10 ريال از محل ماده 16 ردیف 416610 وظیفه خدمات شهری مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.( با 9 رأی )، مخالف : خانم معصومه بیات (علت مخالفت : کمک موردی نتیجه بخش نخواهد بود) ، غایبین : آقایان محمد خلج ، دکتر سیدکاظم زمانی

4- نامه شهرداری به شماره 12368/ش م ص/93 مورخ 19/9/93 منضم به تصویر نامه شماره 14716/ش م و/93 مورخ 18/9/93 در مورد مساعدت مالی به آقای فرید تیموری به مبلغ 000/000/5 ريال از محل اعتبارات ماده 17 ردیف 417703 وظیفه خدمات شهری مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.( با 9 رأی )، مخالف : خانم معصومه بیات (علت مخالفت : کمک موردی نتیجه بخش نخواهد بود) ، غایبین : آقایان محمد خلج ، دکتر سیدکاظم زمانی

5-  نامه فرمانداری محترم شهرستان ملارد به شماره 7487/1/5800 مورخ 26/9/93 در مورد تقاضای رفع ابهاماز بند 3 صورتجلسه 98 شورا مورخ 12/9/93 مطرح و مقرر گردید شهرداری سریعاً نسبت به تأمین نظر فرمانداری اقدام و نتیجه را به شورای شهر منعکس نماید. ( با 10 رأی ) ، غایبین : آقایان محمد خلج ، دکتر سیدکاظم زمانی و خانم نرگس مشعشعی

6- اولین و دومین صورتجلسه کارگروه درآمدزایی پایدار و مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری شهر ملارد مطرح و مقرر گردید با حضور آقای دکتر زمانی عضو شورا مورد رسیدگی قرار گیرد. ( با 11 رأی ) ، غایبین : آقایان محمد خلج ، دکتر سیدکاظم زمانی

7- اطلاعیه واصله مثبوت به شماره 31/29/م/93 مورخ 29/9/93 در دبیرخانه شورا از سامانه ملی رسیدگی به شکایات با میزان پرداخت تشویقی و اضافه کاری به احدی از کارکنان یکی از سازمانهای وابسته به شهرداری ،  مطرح و مقرر گردید موضوع به شهرداری ارجاع تا ضمن بررسی پاسخ لازم تهیه و نتیجه را مستقیماً به اداره کل بازرسی استان تهران ارسال و رونوشت را به شورا منعکس نماید. ( با 11 رأی ) ، غایبین : آقایان محمد خلج ، دکتر سیدکاظم زمانی

8- پیشنهاد مثبوت به شماره 2486/56 مورخ 29/9/93 مبنی بر تبدیل جوی ها به کانیو با هدف مبارزه با آلودگی محیط زیست شهری و موش و نیز پیشنهاد احداث فلکه بزرگ با تعبیه نماد ( اسلامی یا حماسه دفاع مقدس ) با هدف ارتقاء هویت اسلامی شهر و ساماندهی ترافیکی مطرح و مقرر گردید جهت بررسی و اعلام نظر به شهرداری ارسال گردد.( با 11 رأی ) ، غایبین : آقایان دکتر سیدکاظم زمانی و محمد خلج

9- پیشنهاد شورا درخصوص عدم برگزاری جلسه عادی روز چهارشنبه مورخ 3/10/93 مطرح و مورد تصویب                   قرار گرفت. ( با 11 رأی ) ، غایبین : آقایان دکتر سیدکاظم زمانی و محمد خلج

« گردش کار تصویب »

تعداد 10 فقره لایحه و پیشنهاد به صورت عادی ارائه و در دبیرخانه شورای اسلامی شهر ملارد ثبت و در یکصد و ششمین جلسه رسمی عادی که در روز دوشنبه مورخ 1/10/93 برگزار شد در دستور جلسه قرار گرفت و مطرح گردید.

پس از بررسی و تبادل نظر مشتمل بر بندهای مصوب رأی گیری علنی بعمل آمد و تعداد 11 نفر اعضای شورای اسلامی شهر ملارد در جلسه حاضر بودند. در نتیجه در یکصد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر ملارد با تعداد 5 فقره لایحه و پیشنهاد موافقت و تعداد 2 فقره به رسیدگی با حضور دکتر زمانی عضو شورا موکول  ، 3 فقره نیز به تأمین نظر فرمانداری و تهیه و ارسال پاسخ به اداره کل بازرسی استان تهران و بررسی و اعلام نظربه شهرداری ارجاع گردید./

« بررسی لوایح و پیشنهادهای شهرداری ملارد ، اعضای شورای اسلامی شهر ملارد ، فرمانداری شهرستان ملارد ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مشاور مالی و اداری شورا ، اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد »

( به انضمام گردش کار تصویب )

« مشتمل بر بندهای مصوب »

مصوبات  یکصد و پنجمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر ملارد (دوره چهارم)

به تاریخ بیست و ششم آذر ماه سال 1393

مصوبات جلسه :

1- نامه شماره 2087/820/33027 مورخ 23/9/93 بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد مساعدت مالی به آقای ( ج ، ا)به مبلغ 20/000/000 ريال مطرح و مقرر گردید جهت تنظیم و ارسال لایحه تا سقف 000/000/5 ريال به شهرداری ارجاع تا پس از وصول لایحه مجدداً در جلسه رسمی شورا مطرح و اتخاذ تصمیم گردد. ( با 10 رأی ) ، غایبین : آقایان سیدمهدی سیدلر و علیرضا جمور و خانم نرگس مشعشعی

2- نامه شماره 203/14550/1253 مورخ 24/9/93 اداره آموزش و پرورش ملارد در مورد درخواست یک قطعه زمین حداقل به مساحت 2000 مترمربع جهت اجرای طرح متمرکز شهرک ترافیک مطرح و مقرر گردید جهت بررسی و تنظیم و ارسال لایحه با نظر مساعد به شهرداری ارجاع گردد. ( با 10 رأی ) ،  غایبین : آقایان سیدمهدی سیدلر و علیرضا جمور و خانم نرگس مشعشعی

3- گزارش مشاور مالی و اداری شورا مثبوت به شماره 2409/32 مورخ 25/9/93 در مورد یک نسخه آمار درآمد و هزینه آبان ماه سال 93 شهرداری مطرح و مقرر گردید آقای اسدی مشاور مالی و اداری شورا انحرافات موجود در آمار درآمد و هزینه را استخراج ، ضمن مقایسه با ردیف مربوطه در بودجه مصوب درصدهای انحراف را به شهرداری ابلاغ تا از سوی شهرداری در جهت جلوگیری از انحراف بیشتر در ردیف های بودجه مصوب اقدام گردد. ( با 10 رأی ) ، غایبین : آقایان سیدمهدی سیدلر و علیرضا جمور و خانم نرگس مشعشعی

4- گزارش مشاور مالی و اداری شورا مثبوت به شماره 2410/32 مورخ 25/9/93 در مورد یک نسخه آمار درآمد و هزینه مهر ماه سال 93 شهرداری مطرح و مقرر گردید آقای اسدی مشاور مالی و اداری شورا انحرافات موجود در آمار درآمد و هزینه را استخراج ، ضمن مقایسه با ردیف مربوطه در بودجه مصوب درصدهای انحراف را به شهرداری ابلاغ تا از سوی شهرداری در جهت جلوگیری از انحراف بیشتر در ردیف های بودجه مصوب اقدام گردد. ( با 10 رأی ) ، غایبین : آقایان سیدمهدی سیدلر و علیرضا جمور و خانم نرگس مشعشعی

5-  پیشنهاد رئیس شورا مستند به ماده 71 قانون شهرداری در مورد تکلیف شهرداری بر تنظیم صورت جامعی از درآمد و هزینه شهرداری و آنالیز کلیه عملیات انجام شده از قبیل خیابان سازی و ساختمان عمارات و سایر امور اجتماعی و بهداشتی و امثال آن که به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده باشد را برای اطلاع عموم منتشر نموده و نسخه ای از آن را به وزارت کشور نیز ارسال نماید. لذا ضمن تأکید بر اجرای به موقع مفاد ماده قانونی مذکور در مواعد تعیین شده به استناد بند 8 توافقات صورتجلسه شماره 103 شورای اسلامی شهر و نیز به منظور پرهیز از هزینه های زائد و غیرضروری ، مقتضی است منبعد از چاپ و انتشار هرگونه گزارش عملکرد و برنامه ها در نشریات و مجلات که در حال حاضر به صورت موردی یا ماهیانه آنهم بدون تأیید شورا انجام می شود اکیداً خودداری و هرگونه اقدام در این خصوص صرفاً در چارچوب قانون اشاره شده معمول گردد مطرح و مورد تصویب قرار گرفت. ( با 6 رأی ) ، مخالفین : آقایان سیدعلی مرزانی ، دکتر سیدکاظم زمانی ،  داور حضرت پور و محبوب اکبری(علت مخالفت : شاخص قانونی است ، علی ایحال نظر به اینکه نحوه چاپ و انتشار هرگونه گزارش و عملکرد و برنامه های شهرداری توسط قانونگذار محدود و مشخص نشده است ، لذا با دستور العمل بند 5 که برخلاف نظر قانونگذار می باشد مخالفت می نمائیم.) ، غایبین : آقایان سیدمهدی سیدلر و علیرضا جمور و خانم نرگس مشعشعی

6- نامه شهرداری به شماره 12158/ش م ص/93 مورخ 13/9/93 درخصوص تقاضای مجوز جهت مساعدت مالی به هیئت دانش آموزی امام الرئوف(ع) به مبلغ 000/000/20 ريال از محل اعتبارات ماده 16 ردیف 416609 وظیفه خدمات شهری ضمن پادار نمودن آن در اصلاح و متمم بودجه سال جاری مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.( با 9 رأی ) ، مخالف : آقای دکتر سیدکاظم زمانی ، غایبین : آقایان سیدمهدی سیدلر و علیرضا جمور و خانم نرگس مشعشعی

« گردش کار تصویب »

تعداد 9 فقره لایحه و پیشنهاد به صورت عادی ارائه و در دبیرخانه شورای اسلامی شهر ملارد ثبت و در یکصد و پنجمین جلسه رسمی عادی که در روز دوشنبه مورخ 26/9/93 برگزار شد در دستور جلسه قرار گرفت و مطرح گردید.

پس از بررسی و تبادل نظر مشتمل بر بندهای مصوب رأی گیری علنی بعمل آمد و تعداد 10 نفر اعضای شورای اسلامی شهر ملارد در جلسه حاضر بودند. در نتیجه در یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر ملارد با تعداد 2 فقره لایحه و پیشنهاد موافقت و تعداد 2 فقره موکول به مکاتبه با شهرداری جهت تنظیم لایحه ، 2 فقره ارجاع به مشاور مالی و اداری شورا جهت بررسی و انعکاس به شهرداری ، 2 فقره موکول به جلسه بعد و یک فقره جهت اطلاع اعضاء شورا در جلسه قرائت شد./

فیلم

مهمترین موارد مطرح شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر ملارد :  ۶ بند از لوایح دستورکار مورد بررسی، تبادل نظر و رای گیری قرار گرفت طرح احداث پارکینگ در شهرک اداری طرح...