چهل و ششمين جلسه شوراي اسلامي شهر ملارد در تاريخ 92/12/19 در محل شورا با حضور اعضا و به رياستآقاي سيدعلي مرزاني تشكيل كه پس از تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيد دستور جلسه توسط منشي جلسه قرائت كه پس از بحث و تبادل نظر به شرح ذيل تصميم گيري شد :
1- پيشنهاد شماره 7264/32 مورخ 15/12/92 آقاي حسين بيات احدي از اعضاي شوراي اسلامي شهر ملارد وسايرامضاءكنندگان عضو درخصوص حسن اجراي روند امور درآمد و هزينه شهرداري ، همچنين مديريت صحيح منابع مالي شهرداري با هدف افزايش سهم عمران از درآمدهاي شهرداري ، لايحه اي در جهت تخصيصيا افتتاح دو شماره حساب بانكي به منظور اختصاص به وصول 1- عوارض و جرائم پاركينگ ، 2- درآمدهاي اختصاصي براي پروژه هاي عمراني (فروش اموال و املاك شهرداري) ، 3- تبديل 25 درصد سرانه هاي خدماتي موضوع قانون اصلاحي ماده 101 قانون شهرداري ، 4- 80 درصد درآمد حوزه حريم ، 5- عوارض وصول از محل سهم جرائم رانندگي ، 6- كمك هاي دولت به عمران و سهم عمران ساير رديفهاي درآمدي به هنگام وصول اين درآمدها تنظيم و ظرف مدت يك هفته پس از وصول اين مصوبه به شوراي اسلامي شهر ارسال گردددر جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد فوق با رعايت ضوابط و مقررات و آئين نامه مالي شهرداري به تصويب رسيد. ( با 13 رأي )
2- پيشنهاد شماره 7265/45 مورخ 15/12/92 آقاي حسين بيات احدي از اعضاي شوراي اسلامي شهر ملارد وساير امضاءكنندگان عضو در اجراي بند يكم ماده 11 آئين نامه اجرايي تشكيلات ، انتخابات داخلي و امور مالي شوراهاي اسلامي شهر ، ضرورت دارد اقدامات ذيل برنامه ريزي و اجرا شود :
1-2- رئيس شورا طي نامه اي رسمي به عنوان آموزش و پرورش ، مديران دبيرستانها ، دانشگاهها ، ادارات ، خبرنگاران ، اتحاديه هاي صنفي ، ائمه جماعات ، هيأت امناي مساجد و هيأت هاي مذهبي و .. مراتب تشكيل جلسات علني شورا در روزهاي دوشنبه و چهارشنبه هر هفته را اعلام و از علاقه مندان به حضور در جلسات شورا دعوت به عمل آورد.
2-2- رئيس شورا برنامه ريزي لازم را براي حضور اعضاي شورا و مسئولين ادارات در مساجد سطح شهر به منظور برقراري ارتباط چهره به چهره با شهروندان در جهت شناسايي مسائل و مشكلات مردم تدارك بينند تا انشاءا...از ابتداي سال 1393 ارتباط مستقيم مردم با اعضاي شورا عملياتي شده و شهروندان بتوانند مشكلات و نظرات خود را با نمايندگان خود مستقيماً مطرح نمايند در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر موضوع پيشنهادي با رعايت ضوابط و مقررات به تصويب رسيد. ( با 13 رأي )
3- پيشنهاد شماره 8313/33 مورخ 19/12/92 تعدادي ازاعضاي شوراي اسلامي شهر ملارد مبني بر اينكه تعدادي از افراد بي اطلاع از قوانين شهر اقدام به فروش پشت بام منازل مسكوني كه هيچگونه ضوابط و قوانين شهرسازيدر آن رعايت نشده ، نموده اند و علاوه بر ايجاد مزاحمت هاي فراوان باعث خطرات جاني و مالي به شهروندانعلي الخصوص مجاورين املاك موردنظر را فراهم كرده اند ، لذا با توجه به اين وضعيت و نقش بازدارنده ايكه اتحاديه املاك مي تواند در اين خصوص داشته باشد پس از تصويب در شورا به اتحاديه مذكور و مبادي ذيربط ابلاغ گردد در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر اين پيشنهاد با رعايت قوانين و مقررات حاكم به تصويب رسيد. ( با 13 رأي )
لازم به توضيح است ساير موارد دستور جلسه حاضر جهت بررسي بيشتر به كميسيونهاي داخلي شورا ارجاعيا به جلسه آتي با حضور شهردار محترم موكول گرديد./
چهل و پنجمين جلسه شوراي اسلامي شهر ملارد در تاريخ 92/12/14 در محل شورا با حضور اعضا و به رياست آقاي سيدعلي مرزاني تشكيل كه پس از تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيد دستور جلسه توسط منشي جلسه قرائت كه پس از بحث و تبادل نظر به شرح ذيل تصميم گيري شد :
1- مفاد قرارداد تنظيمي توسط كميسيون حقوق شورا درخصوص ناظر فني شورا كه قبلاً انتخاب مشاراليه در جلسه رسمي شورا به تصويب رسيده بود در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر ، مقرر گرديد توسط رياست شورا و خزانه دار شورا در ارتباط با سقف حق الزحمه ، ساعات حضور (روزهاي حضور) ارجاع كار به ناظر فني شورا بنا به درخواست كميسيون عمران شورا و موافقت رياست شورا در مفاد قرارداد تنظيمي تعيين و به امضاي طرفين نيز برسد كه اين پيشنهاد به تصويب رسيد. ( با 9 رأي ) ، غايبين : آقايان محمد خلج ، سيدمهدي سيدلر و حاجعلي بحري و حسين بيات
2- نامه فرمانداري محترم شهرستان ملارد به شماره 9016/1/2947 مورخ 8/12/92 درخصوص بند يك نشست شماره 35 در جلسه مطرح كه پس از بحث و بررسي و توضيحات رياست محترم شورا ، مقرر گرديد شهرداري نسبت به تأمين نظر فرمانداري اقدام نمايد. ( با 10 رأي ) ، غايبين : آقايان محمد خلج ، سيدمهدي سيدلر و حاجعلي بحري
3- نامه فرمانداري محترم به شماره 9017/1/2947 مورخ 8/12/92 درخصوص ارسال موضوع بند 3 صورتجلسه شماره 38 شورا به هيئت حل اختلاف مطرح و مقرر شد نامه اي در جهت تنوير افكار اعضاي محترم كميتهانطباق فرمانداري و هيئت حل اختلاف استان توسط رئيس شورا تنظيم و ارسال گردد. ( با 11 رأي ) مخالفين : آقاي محمد خلج و خانم الهه حيات بيني
4- نامه شهرداري به شماره 38260/136 مورخ 28/11/92 درخصوص بارندگي هاي اخير و تغييرات جويكه منجر به تخريب نقاطي از آسفالت سطح شهر گرديده و با توجه به فرصت باقي مانده تا پايان سال جاري و نياز شديدمعابر به ترميم آسفالت ، شهرداري در نظر دارد پروژه خريد ، حمل و پخش آسفالت را جهت ترميم مناطق مورد نظر به انجام برساند ، لذا درخواست مجوز برگزاري مناقصه محدود با برآورد مبلغ 000/000/000/4 ريال از محل اعتبارات پروژه 3091009202 بودجه سال جاري و پادار نمودن آن در اصلاح و متمم بودجه را دارد در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداري با توجه به نقاط اعلام شده در سطح شهر و آناليز موردنظر با رعايت ضوابط و مقررات مستند به تبصره دو ذيل ماده 4 آئين نامه مالي شهرداري با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و شهرداري به تصويب رسيد. ( با 13 رأي )
5- نامه شهرداري بشماره 38395/120 مورخ 29/11/92 مبني بر اينكه شهر ملارد با دارا بودن جمعيتي بالغ بر سيصد هزار نفر فاقد فرهنگسراي عمومي شهر بوده و در طرح جامع به مساحت 141295 مترمربع كاربري فرهنگي – هنري جهت افق سال 1400 پيش بيني گرديده است ، لذا شهرداري با توجه به توافقاتانجام گرفته با شركت ملاردشير در اراضي سهم شهرداري كه با كاربري فضاي سبز مي باشد در نظر دارد فرهنگسراي شهر را ايجاد نمايد و براي اجرا نمودن پروژه مذكور و همچنين تأمين اعتبار ، پيشنهاد تغيير كاربري به مساحت 5000 مترمربع در اراضي مذكور در ضلع جنوبي خيابان مطهري غربي و 45 متري ملارد در ابعاد ( 100 × 50 متر ) به كاربري تجاري – اداري را دارد با نقشه جانمايي محل مذكور در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداري با رعايت ضوابط و مقررات و صرفه و صلاح شهر و شهرداري و آئين نامه مالي و ساير مقررات حاكم به تصويب رسيد و مقرر گرديد نتيجه نهايي جهت اخذ مجوز بعدي به شورا اعلام شود. ( با 12 رأي ) ، مخالف : آقاي عشايرپور
6- نامه شهرداري بشماره 38394/120 مورخ 29/11/92 درخصوص اينكه شهر ملارد فاقد بيمارستان است و در اراضي مارليك 2 به مساحت 61/36233 مترمربع كاربري درماني (بيمارستان) تعيين گرديده است ، لذا براي اجراي بيمارستان ، شهرداري در نظر دارد به مساحت 5000 مترمربع از زمين بيمارستان در حاشيه خيابان 18 متري به صورت نوار تجاري – اداري در ابعاد (228 × 22 ) به كاربري اداري تجاري – اداري اختصاص يابد تا امكان اجراي بيمارستان براي شهر فراهم گردد. لازم به ذكر است به ميزان 303687 مترمربع كاربري درماني در طرح جامع براي افق سال 1400 شهر پيش بيني گرديده است كه نقشه جانمايي مزبور ضميمه بوده در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر و با توجه به توضيحات و گزارش شفاهي آقاي دكتر زماني رئيس كميسيون بهداشت و درمان شورا و نظريه كميسيون عمران شورا پيشنهاد شهرداري با رعايت ضوابط و مقررات و صرفه و صلاح شهر و شهرداري به تصويب رسيد. ( با 13 رأي )
7- نامه شهرداري به شماره 38926/15410 مورخ 3/12/92 درخصوص مطالبات شهرداري از مالك پلاكهاي ثبتي فرعي 985 و 986 از 43 اصلي مرتبط با پرونده ساختماني 15410 كه پيرو مكاتبات قبلي كاربري عرصه املاك موردنظر در دستور نقشه و پروانه هاي صادره در سال 1390 با توجه به قرار گرفتن ملك در پهنه سكونت (121 R ) طبق نقشه ابلاغي طرح جامع مسكوني اعلام و با توجه به تفاهم نامه مالك و اداره كل مسكن و شهرسازي استان تهران پروانه هاي موردنظر در قالب مسكن مهر خود مالك با اين برداشت كه موضوع نقشه طرح جامع جايگزين ضوابط طرح هادي (كاربري باغات ) است صادر شده است ، لذا با توجه به اينكه تغيير كاربري اراضي بالاتر از 500 مترمربع طبق مصوبات ساليانه شوراي اسلامي شهر درصورت واگذاري سرانه هاي خدماتي با توافق مالك و شهرداري و با تصويب در مراجع ذيصلاح ، ميسور بوده و مي باشد و از طرفي نيز پلاكهاي موردنظر به قطعات كوچكتر تفكيك نشده و پروانه ها در قالب چند بلوك صادر شده است :
1-7- درصورتيكه اخذ سرانه هاي خدماتي مدنظر باشد موضوع و ميزان آن منوط به توافق مالك و شهرداري و تصويب در شوراي اسلامي شهر بوده و مي باشد كه در موارد مشابه 50% سطح ناخالص عرصه ملك يا معادل ارزش كارشناسي بوده است و درصورت اعمال اصلاحيه ماده 101 قانون شهرداريها درخصوص ميزان سرانه هاي خدماتي اخذ 25% ارزش كارشناسي عرصه املاك فوق بدون در نظر گرفتن سرانه هاي مرتبط با معابر داخلي ملاك عمل خواهد بود.
2-7- درصورتيكه اخذ عوارض تغيير كاربري بصورت موردي جايگزين واگذاري سرانه خدماتي توسط مالك ( با توجه به اقدامات صورت گرفته ) به تصويب شوراي اسلامي شهر برسد ميزان عوارض تغيير كاربريبا مأخذ P 12 بالغ بر 000/000/488/7 ريال خواهد بود. ضمناً تأكيد مي گردد با توجه به عدم تفكيك مساحت عرصه پلاكهاي فوق به قطعات كوچكتر هيچ گونه بدهي بابت اين موضوع مشمول مالك نمي گردد و درصورت ارائه درخواست جهت تفكيك توسط مالك متعاقباً حسب مورد موضوع كارشناسي و به مودي ابلاغ خواهد شد ، ايضاً مالك با توجه به احداث بنا منطبق با پروانه هاي صادره ، بدهي بابت عوارض صدور پروانه يا بناهاي مغاير با آن به شهرداري ندارد در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداريمشروط به رعايت ضوابط و مقررات و تشريفات قانوني و آئين نامه مالي به تصويب رسيد. ( با 9 رأي )مخالفين : آقايان محمد خلج ، سيدمهدي سيدلر و عوض عشايرپور و خانم معصومه بيات ( علت مخالفت : 1- عدم تأمين سرانه 400 خانوار كه در ملك مذكور در آينده نزديك ساكن مي شوند. 2- عدم صلاحيت شهرداري و شورا براي تغيير كاربري« مرجع صالح كميسيون ماده 5 استانداري تهران» ، 3- عدم تخصيص عوارض مأخوذهجهت تأمين بخشي كوچك از سرانه هاي موردنياز ساكنين ملك موردنظر كه با احتساب حدود 3 نفر براي هرخانوار جمعيتي بالغ بر 1200 نفر شهروند جديد را در خود جاي خواهد داد. )
8- نامه شهرداري به شماره 39833/187 مورخ 10/12/92 درخصوص برگزاري مراسم تحويل سال نو در جوار گلزار شهدا ملارد جهت بازديد عيد مسئولين از خانواده هاي معظم شهدا در يك زمان و مكان مشخص و يكباره و اهداء هداياي عيد خانواده شهدا به مبلغ 000/000/100 ريال از محل اعتبارات فرهنگي برنامه 36000 پروژه 360909202 وظيفه عمران شهري بصورت خارج از دستور كار در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداري با رعايت ضوابط و مقررات و آئين نامه مالي شهرداري مورد موافقت قرار گرفت و به تصويب رسيد. ( با 10 رأي ) ، غايبين : آقايان محمد خلج ، سيدمهدي سيدلر و حاجعلي بحري
چهل و چهارمين جلسه شوراي اسلامي شهر ملارد در تاريخ 92/12/12 در محل شورا با حضور اعضا و به ريال آقاي سيدعلي مرزاني تشكيل كه پس از تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيد دستور جلسه توسط منشي جلسه قرائت كه پس از بحث و تبادل نظر به شرح ذيل تصميم گيري شد :
1- نامه شهرداري بشماره 39345/12730 مورخ 6/12/92 درخصوص پلاك ثبتي 11610/43 واقع در سرآسياب ، خيابان اطلس شرقي ، نرسيده به بلوار شهيد راغب زمينهاي تيموري ، قطعه 9 با عنايت به اعلام نظر كارشناسان شهرسازي و معماري تجاوزي به معابر صورت نگرفته و اضافه مساحت 7/9 مترمربع از پلاك ثبتي فوق مازاد بر سند مالكيت مي باشد كه برابر ماده 19 قانون نوسازي و عمران شهري كه مقرر گرديده (هرگاه در نتيجه اجراي طرحهاي شهرداري تمام يا قسمتي از معابر بصورت متروك درآيد آن قسمت از ملك مذكور كه متعلق به شهرداري بوده و هرگاه شهرداري قصد فروش آنرا داشته باشد مالك مجاور در خريد آن ، حق تقدم خواهد داشت ) و با توجه به اينكه در حال حاضر عرض كوچه و خيابان رعايت گرديده است مالك درخواست خريد 7/9 مترمربع عرصه مازاد را دارد در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداري با رعايت ضوابط و مقررات و صرفه و صلاح شهر و شهرداري مستند به بند 14 ماده 71 قانون تشكيلات ، وظايف شوراهاي اسلامي شهر به تصويب رسيد. ( با 12 رأي ) ، غايب : خانم حيات بيني (مرخصي)
2- نامه شهرداري بشماره 39794/138 مورخ 10/12/92 منضم به تصوير نامه فرماندهي انتظامي شهرستان ملارد (پليس راهور) درخصوص خريد 50 دست كاور و 50 عدد كلاه هميار پليس جهت همايش پليس بمبلغ 000/500/8 ريال (هشت ميليون و پانصد هزار ريال) از محل اعتبارات ماده 16 رديف 41609 وظيفه خدمات شهري در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداري با رعايت ضوابط و مقررات و آئين نامه مالي شهرداري درصورت وجود سقف اعتباري در اصلاح و متمم بودجه مصوب سال 92 مستند به بند 10 ماده 55 قانون شهرداري به تصويب رسيد. ( با 12 رأي ) ، غايب : خانم حيات بيني (مرخصي)
3- نامه شهرداري بشماره 39086/12827 مورخ 5/12/92 منضم به تصوير نامه آقاي علي محمدعلي پور مؤدي پرونده ساختماني شماره 12827 با توجه به كسر جرائم ايشان در رأي كميسيون تجديدنظر مبني بر استرداد مبلغ 240/581/55 ريال از محل درآمدي كد 600 رديف 630001 در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداري با رعايت ضوابط و مقررات مستند به ماده 37 آئين نامه مالي شهرداري به تصويب رسيد. ( با 12 رأي ) ، غايب : خانم حيات بيني (مرخصي)
4- نامه شهرداري بشماره 39561/120 مورخ 7/12/92 مبني بر اتمام قرارداد اجاره في مابين شهرداري و آقاي سليمان سنبلي مثبوت به شماره 3196/120 مورخ 10/2/92 درخصوص استقرار انجمن حمايت از زندانيان شهرستان ملارد ، شهرداري درنظر دارد با افزايش مبلغ يكصد ميليون ريال وديعه مسكن بصورت رهن كامل نسبت به تمديد قرارداد اقدام نمايد در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداري مورد مخالفت قرار گرفت. ( با 8 رأي ) ، موافقين : آقايان سيدعلي مرزاني ، سيدمهدي سيدلر ، عوض عشايرپور و سيدكاظم زماني غايب : خانم حيات بيني (مرخصي)
5- نامه شهرداري بشماره 38799/44059 مورخ 3/12/92 منضم به پرونده ساختماني متعلق به خانم عصمت يعقوبي و شريك درخصوص مساعدت مالي جهت پرداخت بدهي نامبرده به شهرداري بمبلغ 000/000/5 ريال (پنج ميليون ريال) از محل ماده 17 رديف 41702 خدمات شهري در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر با توجه به نظريه كميسيون عمران و توضيحات جناب آقاي سيدلر از اعضاي كميسيون محترم عمران شورا پيشنهاد شهرداري با رعايت ضوابط و مقررات و درصورت وجود سقف اعتباري در اصلاح و متمم بودجه مصوب سال 1392 مستند به بند 10 ماده 55 قانون شهرداري به تصويب رسيد. ( با 12 رأي ) ، غايب : خانم حيات بيني (مرخصي)
6- نامه شهرداري بشماره 38789/25533 مورخ 3/12/92 درخصوص پرونده متعلق به آقاي ابوالمعصوم جعفري كه برابر مصوبه شماره 3473/33 مالكيت ملك بصورت قولنامه اي بوده با پيشنهاد شهرداري در شورا مخالفت گرديده است با استحضار ميرساند كه با توجه به بررسيهاي صورت گرفته ملك موردنظر داراي سند مالكيت بوده و پرونده همراه محتويات كامل جهت تصميم مجدد به شورا ارسال ميشود در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر نامه شهرداري كه در كميسيون عمران شورا مورد بررسي قرار گرفته است مقرر گرديده با عنايت به وجود اسناد رسمي و ارزش گذاري توسط كارشناس رسمي دادگستري پيشنهاد شهرداري مستند به بند 14 ماده 71 قانون شوراها با رعايت ساير ضوابط و مقررات به تصويب رسيد.( با 12 رأي )،غايب : خانم حيات بيني (مرخصي)
7- نامه شهرداري بشماره 38701/11269 مورخ 1/12/92 منضم به پرونده ساختماني متعلق به خانم زهرا قاضي احمدي مالك يك قطعه زمين از پلاك ثبتي 43 اصلي و 1570-10645 فرعي واقع در ملارد ، خيابان شهداء ، كوچه شهيد خشنود ، قطعه ششم جنوبي ، پلاك 8 داراي 60/36 مترمربع اصلاحي از ضلع شمال بوده و با توجه به ضرورت اجراي طرح اصلاح كوچه و همچنين مبلغ بدهي ملك نامبرده بمبلغ 000/000/135 ريال (سيزده ميليون و پانصد هزار تومان) از بابت جرايم و عوارض به شهرداري بدهكار مي باشد طبق درخواست مضبوط در پرونده مؤدي خواستار تهاتر بدهي با ارزش ميزان اصلاحي ملك ، طبق نظريه كارشناس رسمي دادگستري و شهرداري وفق نظريه كارشناس رسمي دادگستري به شماره 36516/11269 عرصه و اعيان متراژ 60/36 مترمربع اصلاحي حريم كوچه را بمبلغ 000/000/167 ريال (يكصد و شصت و هفت ميليون ريال) برآورد و اعلام نموده است با توجه به اين كه نامه شهرداري در كميسيون عمران شورا مورد بررسي قرار گرفته است در جلسه رسمي شورا مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداري با رعايت ضوابط و مقررات و آئين نامه مالي شهرداري به تصويب رسيد. ( با 12 رأي ) ، غايب : خانم حيات بيني (مرخصي)
8- نامه شماره 6168/31 مورخ 11/12/92 آقاي عليرضا جمور رئيس كميسيون حقوقي شوراي اسلامي شهر ملارد مبني بر اينكه منشاء قسمت كثيري از دعاوي شهرداري درخصوص املاك و اموال آن نهاد ناشي از عدم احراز مالكيت رسمي نامبرده يا ايادي قبل از ايشان مي باشد ، پيشنهاد ميگردد تا مراتب لزوم رسميت بخشيدن به مالكيت شهرداري در رابطه با ساير اموال آن نهاد منجمله اموال غيرمنقول در جلسه رسمي شورا طرح و مورد بررسيقرار گيرد در جلسه شورا مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر مقرر گرديد شهرداري برابر درخواست رئيس كميسيون حقوقي شورا مستند به مواد 48 و 47 آئين نامه مالي شهرداري نسبت به ساماندهي ثبت اموال و املاك غيرمنقول شهرداري و اخذ سند مالكيت درخصوص اموال فاقد سند و ثبت آنها در دفاتر اموال و املاك اقدام عاجل و قانوني را مرعي داشته و نتيجه را به شوراي اسلامي شهر اعلام نمايد كه اين پيشنهاد مورد موافقت قرار گرفت و به تصويب رسيد. ( با 12 رأي ) ، غايب : خانم حيات بيني (مرخصي)
9- در راستاي اجراي بند 13 صورتجلسه شماره 20 و پيرو درخواست شورا ، نامه شركت مهندسان مشاور شارمند به شماره 2962003-1 مورخ 3/12/92 درخصوص زمينه هاي همكاري با شهرداري در موارد مانند نوسازي بافت فرسوده شهري و ساماندهي و طراحي سيماي شهري محورهاي اصلي شهر ، ايجاد پايگاه GIS براي شوراي شهر و شهرداري ، ساماندهي نواحي كارگاهي و مشاغل مزاحم ، شناسائي فرصتهاي سرمايه گذاري و تعريف پروژه هاي مشاركتي شهرداري و توسعه گران با حضور مديرعامل شركت و شهردار محترم در جلسه مطرح و مقرر گرديد مدير عامل محترم ضمن ارائه مشاوره افتخاري در زمينه اشكالات و ايرادات طرح تفصيلي شهر ملارد به شوراي شهر ، طي جلسه اي با شهردار محترم درخصوص زمينه هاي همكاري مذكور در نامه فوق را بررسي و شهرداري نتيجه را به شوراي شهر منعكس نمايد./ ( با 12 رأي ) ، غايب : خانم الهه حيات بيني (مرخصي)
چهل و سومين جلسه شوراي اسلامي شهر ملارد در تاريخ 92/12/7 در محل شورا با حضور اعضا و به رياست آقاي سيدعلي مرزاني تشكيل كه پس از تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيد دستور جلسه توسط منشي جلسه قرائت كه پس از بحث و تبادل نظر به شرح ذيل تصميم گيري شد :
1- نامه هاي شماره 38423/121 مورخ 29/11/92 و شماره 39573/121 مورخ 7/12/92 درخصوص ارسال نظريه كارشناس رسمي دادگستري مبني بر تعيين وديعه و اجاره بهاي بازارها و كانكسهاي تحت نظارت سازمان ميادين ميوه و تره بار و فرآورده هاي شهرداري ملارد به منظور اجراء در سال 1393 كه موضوع به استناد بند 7 ششمين جلسه مورخ 29/10/88 و بند 8 شانزدهمين جلسه مورخ 26/10/92 شوراي محترم سازمان كه مقرر شده پس از اخذ نظريه كارشناس رسمي دادگستري درخصوص وديعه اجاره بهاء غرف بازارها و كانكسها جهت تصويب نهايي به شوراي محترم شهر ملارد ارسال شود با عنايت به فوريت امر به صورت خارج از دستور كار ، در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداري با امعان نظر به اينكه توسط كارشناس رسمي دادگستري برآورد شده ، مورد موافقت اعضاء قرار گرفت و مستند به بندهاي 14 و 26 ماده 71 قانون شوراها به تصويب رسيد و در مورد بند 3 نامه شماره 39573/121 مورخ 7/12/92 شهرداري ملارد مبني بر محقق نشدن قرارداد بازار روز مشاركتي نور كه از طرف مالك تمديد قرارداد نگرديده سازمان ميادين از اين موضوع مبلغ 000/000/300 ريال در بودجه پيشنهادي سال 92 كسري برآورد داشته است در جلسه مطرح و لايحه شهرداري مورد موافقت قرار گرفت و به تصويب رسيد. ( با 9 رأي ) ، غايبين : آقايان عوض عشايرپور(موجه) حاجعلي بحري(موجه) ، سيدكاظم زماني(موجه) و عليرضا جمور (موجه)
در ادامه اعضاي شورا موضوعات قابل طرح و تبادل نظر با شهردار محترم را به شرح ذيل عنوان نمودند :
آقاي بحري : نظافت معابر با عنايت به نزديكي ايام پاياني سال بايستي بيشتر مدنظر قرار گيرد.
آقاي بيات : تأكيد بر ارسال ريزدرآمدها و هزينه هاي ماهيانه شهرداري به شوراي شهر و نظارت ويژه بر ساخت و ساز غيرمجاز در ايام تعطيلات نوروزي ، ساماندهي تابلوهاي تبليغاتي مزاحم و لزوم عدم صدور هرگونه پروانه ساختماني قبل از انتقال رسمي قدرالسهم شهرداري در توافقات عمده
خانم بيات : لزوم هماهنگي بيشتر شهردار محترم با شوراي شهر و ارائه گزارش عملكرد شهرداري در جلسات مشترك هفتگي و نيز پيگيري موضوع و رفع مشكل تعاوني مسكن كاركنان شهرداري
خانم مشعشعي : پيگيري غرف عرضه محصولات دست ساز بانوان در اجراي مصوبه قبلي شوراي شهر و مشكل آسفات خيابان چناران
سپس شهردار محترم درخصوص برخي مسائل مطروحه توضيحاتي را به اعضاي شورا ارائه نمودند.
قابل ذكر است با عنايت به مذاكرات طولاني في مابين شهرداري و اعضاي محترم شورا ، ساير موارد دستور جلسه به دليل كمبود وقت و يا نواقص موجود در لوايح به جلسات آتي موكول گرديد.
جلسه در ساعت 30/11 با ذكر صلوات حاضرين خاتمه يافت./
مهمترین موارد مطرح شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر ملارد : ۶ بند از لوایح دستورکار مورد بررسی، تبادل نظر و رای گیری قرار گرفت طرح احداث پارکینگ در شهرک اداری طرح...