هشتادویکمين جلسه شوراي اسلامي شهر ملارد در تاريخ 93/6/17 رأس ساعت 9 صبح در محل شورابا حضور اعضاء و به رياست آقاي حسین بیات تشكيل و پس از تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيدابتدا ریاست شورا به میهمانان جلسه جناب آقای مهندس پورثانی مشاور محترم فنی شورا و آقای نقی زاده مدیر عامل موسسه حسابرسی سامان اندیشان یکتا خیرمقدم عرض نمودند و سپس آقای مهندس پورثانی درخصوصبازدید میدانی از پروژه های در دست اقدام شهرداری ملارد توضیحاتی را به اعضاء جلسه ارائه نموده واعلام داشتند علیرغم درخواست کتبی و رسمی اینجانب از شهرداری درخصوص آمار و اطلاعات پروژه های عمرانی که با نامه رئیس محترم شورا به شهرداری ارسال شده تاکنون این اطلاعات در اختیار اینجانب قرار نگرفتهتا نظارت به صورت اصولی انجام پذیرد. سپس آقای نقی زاده درخصوص حسابرسی از عملکرد سال 91شهرداری ملارد توضیحاتی به سمع اعضاء رسانیدند. در خاتمه دستور جلسه توسط منشي قرائت كه پس از بحث و تبادل نظر به شرح ذيل تصميم گيري شد :
1- نامه ریاست محترم شورا درخصوص انتخاب هیئت رئیسه کمیسیونهای داخلی شورا در جلسه مطرح که پس از بحث و تبادل نظر ، درخصوص انتخاب رئیس هر کمیسیون رأی گیری مخفی به شرح ذیل به عمل آمد :
1-1- آقای محبوب اکبری رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی
2-1- آقای محمد خلج رئیس کمیسیون برنامه و بودجه
3-1- آقای سیدعلی مرزانی رئیس کمیسیون فرهنگی – اجتماعی و ورزشی
4-1- آقای علیرضا جمور رئیس کمیسیون حقوقی
5-1- آقای سید کاظم زمانی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و محیط زیست
6-1- خانم نرگس مشعشعی رئیس کمیسیون امور بانوان شهر ملارد
که انتخاب اعضای فوق مستند به بند 3 ماده 14 آیین نامه اجرایی تشکیلات ، انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی شهرها به تصویب اعضاء رسید. ( با 13 رأی )
2- نامه های شهرداری ملارد به شماره 4365/135 مورخ 15/2/93 و 2719/د/93 مورخ 13/6/93 درخصوص ارسال 5 نسخه تفریغ بودجه سال 1392 شهرداری ملارد و تسریع در تصویب آن در جلسه مطرح که پس از بحث و تبادل نظر ، مقرر گردید قبل از تصویب تفریغ بودجه ارسالی موضوع حسابرسی از عملکرد سال 1392 شهرداری ملارد در اولویت کاری قرار گیرد. لذا پس از بحث و تبادل نظر مؤسسه حسابرسی سامان اندیشان یکتابا 8 رأی موافق به عنوان حسابرس منتخب شورا جهت حسابرسی از عملکرد سال 1392 شهرداری ملارد و سازمانهای تابعه شهرداری انتخاب گردیده و مقرر شد حسابرسی از عملکرد سال 1392 شهرداری و سازمانهادر مدت دو ماه از زمان شروع قرارداد انجام شده و نتیجه را به شورای اسلامی شهر ارائه نمایند ، لذا پیشنهاد فوق مستند به بند 30 الحاقی به ماده 71 قانون شوراهای اسلامی شهر به تصویب رسید. ( با 13 رأی )
3- نامه شهرداری به شماره 8199/ش م ص/93 مورخ 30/5/93 منضم به تصویر نامه بنياد شهيد و امور ايثارگران درخصوص اجاره ساختمان اداره مذكور به مبلغ اجاره 000/000/000/1 ريال بصورت وديعه که (لازم به ذكر است وديعه ساختمان جزء حسابهاي دائمي حسابداري بوده و مبلغ آن پس از اتمام قرارداد به حساب شهرداري عودت داده مي شود بدين منظور پرداخت مبلغ وديعه جزء هزينه نبوده و در بودجه پيش بيني نمي گردد.) در جلسه مطرح که پس از بحث و تبادل نظر ، مقرر گردید جناب آقای علیرضا جمور به عنوان نماینده شورا موضوع را بررسی و پس از بازدید میدانی از محل موردنظر موافقت شورا را با امضاء رئیس شورا به شهرداری اعلام نمایدکه این پیشنهاد به تصویب رسید. ( با 12 رأی ) ، غایب : آقای سیدکاظم زمانی
4- نامه شهرداری به شماره 2649/د/93 مورخ 11/6/93 درخصوص مساعدت مالي به اداره بهزيستي جهت كمك به مددجويان و توانخواهان اداره فوق به مبلغ 000/000/50 ريال از محل اعتبارات ماده 16 رديف 416610 وظيفه خدمات شهري در جلسه مطرح که پس از بحث و تبادل نظر پیشنهاد شهرداری مستند به بند 10 ماده 55 قانون شهرداری به تصویب رسید. ( با 12 رأی ) ، غایب : آقای سیدکاظم زمانی
5- نامه شهرداری به شماره 2662/د/93 مورخ 11/6/93 درخصوص درخواست خانم توران كاشاني مبنی بر مساعدت مالي به مبلغ 000/991/1 ريال از محل اعتبارات ماده 17رديف 417703 وظيفه خدمات شهري در جلسه مطرح که پس از بحث و تبادل نظر پیشنهاد شهرداری مستند به بند 10 ماده 55 قانون شهرداری مورد موافقتقرار گرفت و به تصویب رسید. ( با 11 رأی ) ، غایبین : خانم نرگس مشعشعی و آقای سیدکاظم زمانی
6- نامه شهرداری به شماره 2718/د/93 مورخ 13/6/93 منضم به تصوير نامه مجتمع تجاري تفريحي بازينو درخصوص بدهي مجتمع مذكور به مبلغ 000/000/400/2 ريال به شهرداري ، پيشنهاد مي گردد که مبلغ 000/000/000/4 ريال بصورت كارت شارژ به پرسنل شهرداري از محل اعتبارات ماده 5 رديف 20516 وظيفه خدمات اداري و شهري اهداء گردد. در جلسه مطرح که پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید مطالبات شهرداری به مأخذ سال 93 بررسی و سپس جهت اتخاذ تصمیم به شورا ارائه شود که این پیشنهاد مورد موافقت قرار گرفت به تصویب رسید. ( با 11 رأی ) ، غایبین : خانم نرگس مشعشعی و آقای سیدکاظم زمانی
7- نامه شهرداری به شماره 2744/د/93 مورخ 14/6/93 منضم به تصویر نامه پليس راهور فرماندهي انتظامي شهرستان ملارد درخصوص محل استقرار ايستگاه 2 پليس راهور ، که شهرداري در نظر دارد جهت استقرارمحل مذكور كانكس 3×12 از شركت اسكان صنعت پويا به مبلغ 000/000/200 ريال (دویست میلیون ريال)از محل اعتبارات برنامه 309 پروژه 3091009302 وظيفه عمران شهري خريداري نمايد در جلسه مطرح که پس از بحث و تبادل نظر پیشنهاد شهرداری با رعایت ضوابط و مقررات مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید.( با 12 رأی ) ، غایب : خانم نرگس مشعشعی
8- با پیشنهاد ریاست شورا مبنی بر تشکیل جلسه رسمی شورا از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 19/6/93که با حضور فرماندار محترم شهرستان ملارد برگزار خواهد شد در جلسه مطرح که به تصویب رسید. (با 13 رأی)
9- بنا به پیشنهاد ریاست محترم شورا درخصوص اجرای ماده 18 آئین نامه داخلی شوراهای اسلامی شهر مبنی بر تهیه و تکثیر پیشنهادهای واصله به شورا و در اختیار قرار دادن این پیشنهادات با توجه به اولویت ها جهت رؤیت و مطالعه اعضای شورا در جلسه مطرح که پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید نامه های واصله در یک پوشه جداگانه برای هر اطاق که محل استقرار اعضاء می باشد اقدام نموده سپس بعد از یک هفته نامه ها و پیشنهادات واصله جهت طرح در جلسه رسمی شورا مطرح شود که این پیشنهاد ریاست شورا مورد موافقتقرار گرفت و به تصویب اعضاء رسید. (با 13 رأی)
هفتاد و هفتمين جلسه شوراي اسلامي شهر ملارد در تاريخ 93/5/20 رأس ساعت 9 صبح در محل شورابا حضور اعضاء و به رياست آقاي سيدعلي مرزاني تشكيل و پس از تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيد دستور جلسه توسط منشي قرائت كه پس از بحث و تبادل نظر به شرح ذيل تصميم گيري شد :
1- نامه شهرداري به شماره 1957/د/93 مورخ 18/5/93 و نامه شماره 1427/د/93 مورخ 18/5/ 93 معاونت محترم فرهنگي واجتماعي شهرداري ملارد درخصوص صعود تيم كوهنوردي شهرداري ملارد آقايان علي بيات و اسماعيل جليله وند به قله آرارات تركيه که شهرداري در نظر دارد به هر يك مبلغ 000/000/30 ريال از محل اعتبارات ماده 7 رديف 207710 وظيفه خدمات شهري پرداخت نمايد. ضمناً مراتب در اصلاح ومتمم بودجه سالجاري پادار خواهد گرديد در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداريمستند به ماده 37 آئین نامه مالی شهرداری مورد موافقت قرار گرفت و به تصويب رسيد و مقرر شدمنبعد در موارد مشابه طبق برنامه ریزی قبلی و با هماهنگی اداره ورزش و جوانان ، فدراسیون و هیأتهای مربوطه اقدام گردد. ( با 10 رأي ) ، غايبين : آقايان محمد خلج ، سیدمهدی سیدلر ، عليرضا جمور
2- نامه شهرداری به شماره 1920/د/93 مورخ 15/5/93 درخصوص اجرای طرح اصلاح بلوار شهید مرشدی و ساماندهی محل مذکور برای استفاده مطلوب از مسیر یاد شده در جهت تخلیه بار ترافیکی شهر و با توجه به اینکه آقای قلی آسترکیان مدت 25 سال به عنوان سرایدار ساختمان واقع شده در طرح تعریض ساکن بوده خواهان و خواستار تخصیص یک واحد مسکونی از املاک این شهرداری در قبال تخلیه ملک صدرالاشاره می باشنددر جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پیشنهاد شهرداری با رعایت ضوابط و مقررات ( بند 6 ماده 55 قانون شهرداریها ) مورد موافقت قرار گرفت و به تصويب رسيد. ( با 10 رأي ) ، غايبين : آقايان محمد خلج ، سیدمهدی سیدلر ، عليرضا جمور
3- نامه شهرداری به شماره 1918/د/93 مورخ 15/5/93 درخصوص بند 2 صورتجلسه شماره 63مورخ 12/3/93 شورا و تأییدیه نقشه جانمایی شهرک اداری مورخ 19/4/93 توسط اعضای محترم شورای اسلامی شهر ملارد شهرداری در نظر دارد به منظور تحویل و واگذاری زمینهای مشخص با متراژ معین به ادارات و سازمانهایتعیین شده در نقشه صدرالاشاره اقدام نمایند در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پیشنهاد شهرداری با رعایت نقشه تأییدی شورای شهر و ضوابط و مقررات مستند به بند 6 ماده 55 قانون شهرداری مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید. ( با 10 رأي ) ، غايبين : آقايان محمد خلج ، سیدمهدی سیدلر ، عليرضا جمور
4- نامه شهرداري به شماره 1921/د/93 مورخ 15/5/93 درخصوص واگذاری پروژه ها به استناد ماده 19آیین نامه مالی شهرداریها به سازمان بهشت شهداء ملارد به شرح جدول ذیل :
ردیف
عنوان پروژه
شماره پروژه
اعتبار پروژه
1
ساخت قبور دو طبقه جدید به تعداد 2/000
3070309303
2/700/000/000
2
بازسازی قبور قدیم به تعداد 1000 عدد
3070309304
1/500/000/000ريال
در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداري پیشنهاد شهرداری با رعایت ضوابط و مقررات مستند به ماده 19 آئین نامه مالی شهرداری مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید. ( با 10 رأي )غايبين : آقايان محمد خلج ، سیدمهدی سیدلر ، عليرضا جمور
5- نامه شهرداری به شماره 1408/د/93 مورخ 18/4/93 مبنی بر اینکه که شهرداری در نظر دارد جهت تسریعدر انجام پروژه های عمرانی تعدادی از پروژه های عمرانی مصوب در بودجه سالجاری را به استناد تبصره 2 ماده 4 آیین نامه مالی شهرداریها و از طریق برگزاری مناقصه محدود به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. ضمناً عنوان پروژه ها به شرح ذیل می باشد :
عنوان
مبلغ
ردیف پروژه
پیاده روسازی کف پوش غرب سرآسیاب
3/000/000/000
3030209304
زیرسازی و جدولگذاری حد فاصل خ چناران تا میدان ارتش
1/500/000/000
3030109324
3
کف پوش مارلیک
4/000/000/000
3030209301
4
حمل و اجرای آسفالت معابر شرق سرآسیاب ( فاز اول )
3030109318
5
خرید آسفالت شرق سرآسیاب ( فاز اول )
5/000/000/000
3030109307
6
زیر سازی و جدولگذاری غرب سرآسیاب ( فاز اول )
2/000/000/000
3030109310
7
جدولگذاری خ دکتر حسابی حد فاصل میدان گلها تا کاشانی شرقی
3030109312
8
زیر سازی و جدولگذاری معابر مارلیک
3030109304
در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پیشنهاد شهرداری با رعایت ضوابط و مقررات مستند به تبصره 2 ذیل ماده 4 آئین نامه مالی شهرداری مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید. ( با 9 رأی )مخالفین : آقای حسین بیات و خانم معصومه بیات ( علت مخالفت : موضوع به دلیل تخصصی بودن بایستی قبل از تصویب به ناظر فنی شورا ارجاع می شد تا پس از اخذ نظریه کارشناسی اقدام شود. ضمناً با عنایت به رقم ريالی موضوع ( بالغ بر دو میلیارد و یکصد میلیون تومان) که اجرای آن از طریق شهرداری با مناقصه محدود به صرفه و صلاح شهرداری نیست و ضرورت دارد بعد از کارشناسی ناظر فنی شورا از طریق مناقصه عمومی انجام شود.) غايبين : آقايان محمد خلج ، سیدمهدی سیدلر
هفتاد و ششمين جلسه شوراي اسلامي شهر ملارد در تاريخ 93/5/15 رأس ساعت 14 در محل شورابا حضور اعضاء و به رياست آقاي سيدعلي مرزاني تشكيل و پس از تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيد و خیر مقدم ریاست محترم شورا به میهمان جلسه جناب آقای علی اکبر خراسانی شهردار محترم ملارد ، ابتدا از آقای شهردار درخواست نمودند که خلاصه ای از اقدامات و نظرات جناب آقای هاشمی استاندار محترم تهران را به سمع اعضای جلسه برسانند که آقای شهردار ضمن احوالپرسی و عرض سلام فرمودند : استاندار محترم و معاونین و هیئت همراه قول دادند که با افزایش 100% در سرجمع ارزش افزوده نسبت به سال قبل ، در اعطای رقم بالاتر نسبت به سال قبل به شهرداری حواله شود. و تخصیص تعدادی اتوبوس و تاکسی جهت بهسازی ناوگان حمل و نقل شهر ملارد در سال جاری ، 20% افزایش یارانه اتوبوسها ، پرداخت دو میلیارد تومان بابت آماده سازی شهرک اداری ، اختصاص یک میلیارد تومان بابت تکمیل و راه اندازی پارک بانوان در نظر گرفته خواهد شد و نیزتأمین 50% بودجه مورد نیاز جهت پروژه های فرهنگی و ورزشی. با توجه به توضیحات آقای شهردار ، متعاقباً سرکار خانم بیات توجه آقای شهردار را به اجرای طرح ترسیب کربن جلب نمودند که شهرداری سریعاً نسبت به تهیه طرحهای توجیهی استفاده از انرژی خورشیدی برای روشنایی پارکها و ساختمانهای مربوط به شهرداری به ویژه ساختمان جدیدالاحداث شورای اسلامی شهر با ارائه نظرات کارشناسی جهت بهره مندی از مرجع مبلغ پانزده میلیارد تومان کمک های دولت که در آینده در ترسیب کربن و بیابان زدائیدر نظر گرفته خواهد شد ، شهرداری می تواند در این خصوص اقدامات لازم و مقتضی را به منصه ظهور برساند. در خاتمه دستور جلسه توسط منشي قرائت كه پس از بحث و تبادل نظر به شرح ذيل تصميم گيري شد :
1- نامه شهرداري به شماره 1640/د/93 مورخ 2/5/93 منضم به نامه شماره بخشداري مركزي ملارد درخصوص خريد دو دستگاه خودروي پژو 405 جهت انجام امورات مربوطه به روستاهاي حريم و يك دستگاه خودروي پژو پارس جهت انجام امورات روزمره اين شهرداري (اينجانب) تا سقف 000/000/000/1 ريال از محل اعتبارات ماده 12 رديف 312201 وظيفه خدمات اداري اقدام نمايد. ضمناً مراتب در اصلاح و متمم بودجه سال جاري پادار مي گردد در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداري درخصوص بخشداری مرکزیاز محل درآمد 80% حریم و شهرداری ملارد با عنایت به توضیحات آقای شهردار مورد موافقت قرار گرفتو به تصویب رسید. ( با 10 رأی ) ، مخالفین : آقایان حسین بیات و حاجعلی بحری (علت مخالفت : مغایرت بابند « ز » ماده 174 برنامه پنجم جمهوری اسلامی ایرن و مغایرت نوع هزینه با تبصره 3 ذیل ماده 99 قانون شهرداریها که الزام بر صرف این اعتبارات در عمران و آبادانی روستاهای واقع در حریم شهرها دارد.) ، غایب : آقای سیدمهدی سیدلر
2- نامه شهرداري به شماره 1706/د/93 مورخ 4/5/93 كه شهرداري در نظر دارد حساب سپرده بانكي خود را از بانك ملي شعبه شهرداري ملارد به بانك شهر مستقر در شهرداري ملارد منتقل و حسابي تحت عنوان سپرده بانكي افتتاح نمايد در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر و با عنایت به توضیحات شهردار محترم پيشنهاد شهرداري مستند به تبصره ذیل بند 12 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی شهر مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید. ( با 12 رأی ) ، غایب : آقای سیدمهدی سیدلر
3- نامه فرمانداري محترم ملارد به شماره 3343/1/5800 مورخ 6/5/93 درخصوص رفع ابهام از بندهای یک و دو نشست شماره 72 شورا در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید شهرداری نسبت به تأمین نظر فرمانداری محترم اقدام لازم به عمل آورد. ( با 12 رأی ) ، غایب : آقای سیدمهدی سیدلر
4- نامه فرمانداري محترم ملارد به شماره 3223/1/5800 مورخ 5/5/93 درخصوص رفع ابهام از بندهای شماره دو ، سه و چهار نشست شماره 70 شورا در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر به شرح ذیل اتخاذ تصمیم شد :
1-4- درخصوص بند یک مصوبه ، در نامه شهرداری پیشنهاد شده بود که محل تأمین اعتبار مبلغ پیشنهادی مربوط به نیروی انتظامی از محل اعتبارات مازاد سالهای قبل تأمین خواهد شد که درخواست شهرداری برابر ضوابط و مقررات حاکم بر آئین نامه مالی و حسابداری شهرداری صحیح بوده و مصوبه شورا مغایرتی با موارد فوق ندارد.( با 10 رأی ) ، مخالفین : آقای حسین بیات و خانم معصومه بیات (تأمین نظر فرمانداری ) ، غایب : آقای سیدمهدی سیدلر
2-4- درخصوص تصویب با تأخیر بودجه سازمانهای تابعه شهرداری ، همانطوریکه استحضار دارند به خاطرعدم تصویب به موقع بودجه شهرداری سال 93 شهرداری ملارد طبعاً بودجه سازمانهای وابسته به دلیل ارقام کمک های در نظر گرفته شده در بودجه شهرداری برای سازمانهای وابسته به تأخیر افتاده است. از طرفی در مدت عدم تصویب بودجه شهرداری در این مدت مجوز شورا برای استفاده از ـــ بودجه سالیانه به شهرداری صادرشده است که این موارد موضوع تأخیر را توجیه می نماید. لذا پیشنهادات فوق به تصویب اعضاء رسید. ( با 12 رأی ) ، غایب : آقای سیدمهدی سیدلر
5- پیشنهاد مورخ 15/5/93 ریاست محترم شورا و تعدادی از اعضای شورا درخصوص شروع و استفاده از تعطیلات سالیانه شورا در جلسه مطرح که پس از بحث و تبادل نظر ، مقرر گردید تعطیلات تابستانی شورا به مدت 10 روزاز تاریخ 21/5/93 لغایت 30/5/93 شروع و خاتمه خواهد یافت مستند به ماده 23 آئین نامه اجرایی تشکیلات ، انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی شهرها مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید تا برابر ضوابط و مقررات انجام شود. ( با 12 رأی ) ، غایب : آقای سیدمهدی سیدلر
6- نامه شهرداري به شماره 1505/د/93 مورخ 21/4/93 درخصوص نیاز به خدمات مشاوره اي ثبتآقای سیف اله محبعلی زاده و حقوقی آقای تقی اویسی كه این شهرداری در نظر دارد بصورت پروژه ای نسبت به انعقاد قرارداد مشاوره با نامبردگان اقدام نماید و ضمناَ حق الزحمه نامبردگان از محل اعتبار ماده 5 رديف 205510 وظيفه خدمات اداري پرداخت خواهد شد در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر پيشنهاد شهرداريبا عنایت به توضیحات آقای شهردار مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید. ( با 12 رأی ) غایب : آقای سیدمهدی سیدلر
قابل ذکر است نامه شماره 3322/1/5800 مورخ 5/5/93 فرمانداری محترم جهت آگاهی اعضای محترم در صحن شورا قرائت گردید.
همچنین نامه شماره 202/دش/93 مورخ 19/4/93 سركار خانم بيات احدي از اعضاي شورا درخصوص بازديدبه عمل آمده با حضور رياست محترم شورا ، معاونت محترم فني و عمران شهرداري و شهردار محترم در مورخ 10/4/93 از محل نقطه اي در حريم شهر واقع در مجاورت روستاي قشلاق (چاله قشلاق ) ،به استحضار مي رساند : از آنجائيكه پيش بيني حريم به منظور ايجاد بستر مناسب و فضاي موردنياز جهت توسعه متوازن شهري در سنوات آتي لحاظ گرديده عدم حفظ اين اراضي ضمن تضييع حقوق عمومي و حذف قدرالسهم شهرداري در آينده ، مشكلات بسياري در زمينه تأمين سرانه هاي عمومي و ... را براي شهر ايجاد خواهد نمود. لذابا عنايت به اهميت و ضرورت امر ضمن ارسال گزارش تحليلي در اين خصوص به همراه نقشه رنگي اراضي مذكور ، خواهشمند است پس از طرح موضوع در جلسه رسمي شورا ، مراتب جهت اتخاذ تدابير لازم براي حفظ الباقي اراضي مذكور وساماندهي مكان موردنظر حضوراً به شهردار محترم ابلاغ تا از ايجاد فضايي نازيبا با معضلات فراوان اجتماعي و ... در مجاورت شهر ممانعت گردد. بديهي است درصورت ادامه روند اشتباه قبلي مراتب مجدداً از سوي اعضاء شورا پيگيري و تذكر داده خواهد شد در جلسه جهت اطلاع اعضاء محترم شورا قرائت گردید./
هشتادمين جلسه شوراي اسلامي شهر ملارد در تاريخ 93/6/12 رأس ساعت 14 در محل شورا با حضور اعضاءو به رياست آقاي سيدعلي مرزاني تشكيل و پس از تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيد ابتدا ریاست شوراضمن خیرمقدم به مهمان جلسه جناب آقای شاهقلیان معاونت محترم سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ملاردکه به نمایندگی از طرف فرماندار محترم در جلسه شورا حضور یافتند و بیاناتی مبنی بر اینکه باید پایبند بهاصولی باشیم که از نهاد شورا پاسداری می نماید ایراد فرمودند. سپس دستور جلسه توسط منشي قرائتكه پس از بحث و تبادل نظر به شرح ذيل تصميم گيري شد :
1- نامه ریاست محترم شورا به شماره 389/دش/93 مورخ 11/6/93 انتخاب دومین هيئت رئيسه دوره چهارم شورا در جلسه مطرح كه پس از بحث و تبادل نظر اعضاي حاضر در جلسه رسمی شورا اقدام به برگزاريانتخابات داخلي نموده و از بين اعضاء ( 1- آقاي حسین بیات با 7 رأي مخفی بعنوان رئيس شورا ، 2- آقاي عوض عشايرپور با 7 رأي مخفی به عنوان نايب رئيس شورا ، 3- آقاي سیدمهدی سیدلر با 13 رأي بعنوان خزانه دار ، 4- خانم معصومه بيات با 13 رأي بعنوان منشی اول و 5- سرکار خانم الهه حیات بینی بعنوان منشی دوم شورا ( با 13 رأی ) مستند به ماده 16 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهردار مصوب 1/3/1375 انتخاب شدند. سپس مقرر شد موضوع انتخاب هيئت رئيسه جديد سال دوم دوره چهارم شورا جهت سير مراحل قانوني به مراجع ذيربط منعکس شود.
نمايندگان شورا در كميسيونهاي داخلي شورا :
1-كميسيون عمران و شهرسازي :
آقايان سيدمهدي سيدلر ، محبوب اكبري ، داور حضرت پور و خانمها نرگس مشعشعی و الهه حيات بيني
2-كميسيون برنامه و بودجه :
آقايان محمد خلج ، عوض عشايرپور ، سیدعلی مرزانی و سیدمهدی سیدلر و حاجعلی بحری
3-كميسيون فرهنگي – اجتماعي و ورزشي :
آقايان حاجعلي بحري ، محبوب اکبری ، سیدعلی مرزانی ، داور حضرت پور و سيدمهدي سيدلر
4-كميسيون حقوقي :
آقاي عليرضا جمور ، خانمها نرگس مشعشعي و معصومه بيات
5-كميسيون بهداشت و درمان و محيط زيست :
آقايان سيدكاظم زماني ، حاجعلي بحري و خانم الهه حیات بینی
6- كميسيون امور بانوان شهر ملارد :
خانمها الهه حيات بيني ، معصومه بيات و نرگس مشعشعي
نمايندگان شورا در كميسيونهاي شهرداري :
1- آقاي عوض عشایرپور عضو كميسيون ماده صد يك
2- خانم الهه حيات بيني عضو كميسيون ماده صد دو
3- آقای سیدمهدی سیدلر عضو كميسيون ماده صد سه
4- خانم معصومه بیات كميسيون ماده 77 قانون شهرداري
5- علیرضا جمور بعنوان نماينده شورا در كميسيون معاملات عمده شهرداري
6- آقای محمد خلج بعنوان نماینده شورا در کمیسیون تحویل معاملات عمده شهرداری
7- آقايان داور حضرت پور ، سيدكاظم زماني و سیدعلی مرزانی بعنوان اعضاي كميسيون بند 20 ماده 55 قانون شهرداري
8- آقای محبوب اکبری نماينده شورا در كميسيون قطع اشجار
نمايندگان شورا در سازمانهاي تابعه شهرداري :
1- سازمان گلزار شهداء ( آرامستان شهر ملارد ) : آقاي حاجعلی بحری
2- سازمان اتوبوسراني : آقاي حاجعلی بحری
3- سازمان تاكسيراني : آقاي سيدكاظم زماني
4- سازمان آتش نشاني : آقاي نرگس مشعشعی
5- سازمان ميادين ميوه و تره بار : آقاي سیدعلی مرزانی
6- سازمان موتوري : آقاي سیدعلی مرزانی
7- سازمان پسماند : آقاي داور حضرت پور
8- سازمان پاركها و فضاي سبز : آقای محبوب اکبری
قابل ذکر است نمایندگان شورای اسلامی شهر در ادارات طبق روال سال گذشته بوده و هیچگونه تغییری نداشت./
تشریح سیصدو دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ملارد توسط حاجعلی بحری رئیس شورای اسلامی شهر ملارد